Úr Isten... El sem hiszem... Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm Evelinnee-nek, hogy gondolt rám! <3 Annak is örülök hogy ő adta mert imádom ahogy ír és a szereplőket is. Különösen a nagyobbik unokát ;)
10 dolog rólam:
1,Sötét göndör haj, szürkészöld szemek, 164 cm.
2,Mindig van a kezemen egy fekete lánc (apai befolyásoltság alatt álok) és két nyaklánc. Az egyik egy kereszt amin mindenféle szimbólum van, a másik pedig... Egy levél amit mindenki ismer, de inkább nem nevezem nevén...
3,Mindig nevetek, komolyan nincs olyan perc mikor ne vihognék valamin.
4,Nem birok 10 percig egy helyben maradni... Egy tipikus örökmozgó vagyok (de csak a szobám és a konyha között XD).
5,Imádom a Teen Wolfot!!! Love, Love, Love.
6,Imádom a fantasy könyveket/blogokat.
7,Nem tudok helyesen írni... De ezt valószínűleg észre vettétek már...
8,Nagyon szeretem a barátaimat, meg a filmeket.
9,Mindenkinek azt mutatom hogy egoista vagyok...
10,Utálom az angolt.... Borzalmasan... Meg a tanáromat is... XDKérdések:
Mi a kedvenc könyved:
Mi lenne??? Hát persze hogy a Percy Jackson... Imádom... Komolyan, mikor kiolvastam a sorozatot, újból kezdtem, aztán megint, és megint... Nem bírtam visszatenni a polcra a többi közé. Aztán a második sorozatot angolul olvastam... De hát egyszerűen még úgy is imádtam hogy csak a fele mondatot értettem meg... XDHa választhatnál szuper képességet mi lenne az?
Hát... Vagy a láthatatlanság (mindenkit ijesztgethetnék mint egy mumus XD) vagy pedig az idővel való játszadozás... Megállítani a dogánál... XDMivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
Hát nagyon szeretem az építészetet, a rajzot, az irodalmat, a történelmet... Szóval építész leszek és ha jól mennek akkor talán egyszer elvégzek egy kreatív írói kurzust...Van hobbyd? Ha igen mi az?
Hát a hobbym hogy mindenkit ráveszek valamire. Mindig sikerül...Ki a példaképed?
Hát őszintén? Az anyám... Három lányt nevel, főz, mos, takarít, gondozza a kertet, segít tanulni, mégis mindig van ideje ránk.
Ha akarom elkezd velem nézni egy sorozatot, ami amúgy nem nagyon érdekelte... Ha valaki megbántja egyszerűen tovább lép. Ő a legerősebb ember az életemben.Melyek a kedvenc történeteid a Wattpadon?
Sorstalanok, Breakaway, The Mort,
A lencse mögött, YourBlood, The Bright Side, Démoni kör.Ha elutazhatnál a Föld bármej pontjára, hova mennél?
Athén....Görög ország.Ha egy napig testet cserélhetnél bárkivel, ki lenne az?
Hát ezen még nem gondolkoztam... De valószínűleg nem csinálnám meg. Jól érzem magam a sajátomban...Mi a kedvenc mese/rajzfilmed?
Hát... A Merida a bátor (tökre hasonlítok Meridára, nem csak külsőre, belsőre is).Mi a kedvenc idézeted?
Hát ez nehéz... Nagyon sok idézet van amit szeretem. De most épp:
,,I come, I saw, I conquered."Kérdéseim:
Zsiráf, strucc vagy katica?
Az álompasid hogy néz ki?
Mi a legjobb tulajdonságod?
Ki a legutáltabb szereplő akiről olvastál?
Ki a kedvenc főhősöd?
Mi a kedvenc számod?
Mit gondolsz Olafról?
Hogy jutott eszedbe a storyd?
Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen, mit?
Mi a kedvenc ruha darabod?Jelöltjeim:
Skiler D' A lencse mögött... Fantasztikus. Csak ajánlani tudom.
molnarv Démoni kör... Imádom és ennyi.
DU LIEST GERADE
Az életem árán...
FantasyEgy lány élete akinek a legnagyobb titka nem a munkája hanem a szive... Szinte még gyerek volt... Nem tudott semmit még is egyedül maradt...