Herkesin ağzında dolaşan aşk neydi sahiden, umutsuzluk muydu, çaresizlik miydi, menfaat miydi, onun için ölmek miydi??? Çevremize baktığımız da ne olduğunu anlarız, çünkü gerçek aşk sadece masallarda kalmış, sevmeyi sadece anlık zannediyoruz, karşımızdakini anlık seviyoruz, bir olay olduğunda anlık bir gaflet ile aşkı bitirebiliyoruz, gerçekten aşk bu kadar kolay bitebilir mi? Ben Leyla ile Mecnun'unun hikayesini okuduğum da kendimden utandım, çünkü adını aşk koyduğum duygularım aşkın tarifine uymuyordu. Aşkı hepimiz yaşadık evet ama acıları ile dolu bir aşk yaşadık. Sevmeyi beceremeyen insanlara aşık olduğumuzdan dolayı derin acılara boğulup kalıyoruz. Bende bu hikayem de çok sevdiğim bir kızı anlatmak istiyorum, ben onunla aşk hayalleri kurarken o sadece eğlenmek amacıyla benimle çıkmış. İnsanların duyguları ile oynamak neden bu kadar kolay gelebiliyor bazı insanlara. Evet sevgi karşılıklı olur ama üç sene ümit verip nedensiz çekip gidersen işte o zaman karşındaki insan olmazlara düşer. Unutma ne yaşatırsan onu yaşarsın, dünyanın değişmez yasası...
Onu lise üçte tanıdım, gözlüklü, çilli, sırma saçları vardı, yüz güzelliği olmayabilir evet ama aşk işte aniden gelebiliyor. Onu her gördüğümde kalbim küt küt atıyordu, tarifi imkansız duygular içindeydim, hep onu düşünüyordum, kendime zaman verdim, kendimi hazır hissedince gidip anlatacaktım herşeyi, neyse aradan biraz zaman geçti. Okulda nöbetçiydim, o da o gün benimle birlikte nöbetçiydi, bu bana sunulan bir ikramdı, çünkü böyle bir şeyi beklemiyordum, hayatta bu aşkı istiyordu belli ki, tesadüfleri ayağıma sunmuştu. Neyse biraz konuştuk ona karşı duygularımın olduğunu söyledim, yüzü kızardı hiçbir şey söyleyemedi, mutluluktan mı bilmiyorum gözünden bir damla yaş aktı ve hızlıca lavaboya gitti, bende yerimde duramıyordum hata yaptığımı düşünüyordum, kız yanıma geldi ama hiçbir şey söylemedi, bende sustum ve o gün öyle geçmişti.
Aradan uzun bir zaman geçti, öğle arasında yanıma gelip konuşmak istedi, bende heyecan ile kabul ettim, içim kıpır kıpırdı acaba ne diyecek diye düşünüp durdum. Gözlerime bakıp konuşmaya başladı ; özür dilerim kararımı aniden veremedim çünkü bende seni uzun zamandır seviyordum, böyle bir teklifi beklemiyordum, ama teklifin hala geçerli ise kabul ediyorum. O an bütün hücrelerim durmuştu çok şaşırdım, yutkundum konuşmak istedim ama kelimeler dökülmüyordu ağzımdan. O da şaşkınlık ile bana bakıyordu, kalbim yerinden çıkacak gibi oldu, ona karşılık veremiyordum, sonra yavaş yavaş kendime geldim, özür diledim çünkü duygularımı bastıramadım bende seni seviyorum hemde çok seviyorum dedim ve o gün çıkmaya başladık. Mutluydum çünkü en büyük hayalim gerçekleşmişti. Aşkı çok güzel yaşıyorduk, herkes bize imrenerek bakıyordu, aşk bu olsa gerek.
Ama bilmiyordum ki her aşk gibi benim aşkımda hüsran ile bitecek. Ben evlenmeyi düşünürken o ise gitme hayalleri kurmuştu, üç sene sevgili olmuşuz ama sadece zaman kaybı olduğunu düşünmüş. Aşk onun için anlık bir zevkmiş. Gideceği gün hiçbir şey söyleyemeden çekip gitti, numarasını değiştirdi, İzmir'e taşındılar ve bir haber bile vermedi. Kalbimi acı ile dolduran bu kızın amacı neydi?? Böyle bir şeyi hayvanlar bile yapmaz, ama o yapmıştı. Uzun bir süre kendime gelemedim, alkol kullanmaya başladım, sadece anlık bile olsa onu unutmaya çalıştım, motor ile hız yapmaya başladım. Nefesimi kesecek hızlar yapıyordum. Kaç kere kaza riski geçirdim ama yine içimdeki o duyguyu atamadım. Alkol tesir etmediği için kokain kullanmaya başladım. İşte onu içerken aklımda, kalbimde hiçbir şey kalmıyordu, uzun bir zaman kullandım ve sonunda içimdeki aşkı atabildim. Kendime geldiğimde kötü alışkanlıklardan uzak durdum, bıraktım herşeyi. Hayatım eski düzenine dönmüştü. Uzun bir aradan sonra mesaj attı bana, dediği şey ise; hep erkekler kızları ağlatır bende seni ağlatmak istedim, sakın tanımadan sevme dedi. Bende düşündüm suç bende miydi?? Evet suç bendeydi tanımadığım bir kızı kalbimin en baş köşesine koydum. Pişman olmadım, aşkı karşılıksız yaşadım, onun karakteri bu kadar ise yapacak bir şey yok. Ama bana verdiği en büyük zarar, sevme duygumu çaldı benden, hiçbir kızı sevemedim bir daha.
Anlık hazlar ile sömürülen duygular yıprandıkça güvensizlik her gönülde taht kurar. İlk hikayem yazım hataları olabilir, iyi günler umarım beğenirsiniz