8. Bölüm

77 5 10
                                    

Bizim dostluğumuz böyleydi işte ne olursa olsun hep bir aradayız. Saat 12 olmuştu uyumam gerekiyordu yoksa göz altı torbalarımı düşünemiyorum.
Artık yatağıma gidip düşünmeye başlamıştım onlar nescafe içiyorlardı düşünmek bana göre olmasada işte mecburdum. Bir yandan sevdiğim bir yandan iyiliğimi düşünen birisi çok zordu. Bir anda kapı çaldı onlar fark etmemişlerdi. Kapıyı açtığımda kafamdan aşşağı güller döküldü şaşkındım karşımda Hüseyin vardı töbe estağfurullah "Noluyo ayol" dedim içimden. Hüseyin elinde bir buket çiçekle "Benimle çıkar mısın" dedi. Neler oluyor ya anlamış değilim ama ciğer bekleyen kediler gibi bakıyordu çok masumdu allahım tipe bak eşşekkk.
Benden bir cevap beklermiş gibi suratıma bakıyordu. "Ben,ben,ben ne diyeceğimi bilmiyorum" dedim ardından çok istekli baktı bende hem kalbimin sesiyle hemde onunla "EVETTT" diye bağırarak sarıldım. Çok özlemiştim bu anı. "Eğer daha da sarılcaksak kemiklerimi kırmazsan sevinirim" dedim oda "Senin için ne olursa yaparım bebeğim" dedi içeri davet ettim. İçeri girerken el eleydik elimde çiçek vardı kızlar şaşırdı ve Ece "Siz what are you doing?" Dedi ben de "Biz artık sevgiliyizzz" diye anırdım. Çok mutluydum inanılmaz ama süründü baya çocuk. Ama birşeyleri unuttum ,Deniz! Ben Denize nasıl söyliyicem aman ya neyse . Nescafe içtikten sonra gidicek bu saatte yeri yoktu ordan Buse "Bence yanında yatabilir" herkes "Oooo evettt" dediler. Birbirimize bakıp güldük odama çıktık yanıma uzandı. Kokusu, bakışı, gülüşü, sesi herşeyi benim için tasarlanmış sanki. Bu arada sarıldığımda ben kısa o uzun olduğu için tam kalbinin orda küt küt küt diye atışını duymuştum çok güzel bir şey kısa olmak bence bazıları beni öldürüyor o ne öyle yürüyen zürafa gibi (bazıları). Arkamı dönmüştüm bana sarılmıştı ve kulağıma "İyi ki varsın askım" diye fısıldadı...
Sabah saat 11:11'di arkamı dönüp ona "Hadi uyan askım" dediğimde "Sadece kokunu çekiyorum içime uyanığım zaten" dedi kalkıp üstümü giydim ben odadan çıktım oda giyindi aynı renkleri kombin ettik. Zerda "Şükür ece uyanmışsınız aaa pardon rahatsız ettim siziii"
Gülümsedim sadece bütün gece çok iyi geçti. Kahvaltı yaptık ben içime bikinelerimi giymiştim diğer kızlarada söyledim onlarda giydiler Hüseyin suratını astı ve "Bikini mi giydin Ece?" Ben "Yok eşofman tabi ki de bikini giydim" suratı asıktııı . "Ayyy sen beni miii kıskanıyorsunnn şebekk" dedim oda "Ama sadece bu seferlik" birşey diyemedim kumsala gittik üstümüzü çıkardık Melisa "Senin ki sana baka kaldıı" dedi ben güldüm sonra yüzdük,voleybol oynadık herşey çok güzeldi ta kii Deniz önümüze kesene kadar "Ooo mütiş ya vay vay vayy demeki ki sevgilisiniz he çok yakışmışsınız" diyerek koşarak gitti ertesi gün taşınıyordu Hüseyin "Bırak
da döveyim şu salağı bu rezillik ne!" Neyse ki gitti artık çok mutluyduk. Ama biraz içim cız etti neyse ya şu an ki mutluluğum gayet iyi..

HAYELLER HAYATLAR MİSALİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin