ГТА(рън)
Зачаках пред балетното на Нина. Всеки трябва да излезе. Реших, че ще е най-добре да се направя, че й прощавам и да я накарам да се качи в колата. Видях Нина с още две момичета да излизат от залата и с бързи крачки тръгнах към нея...
Арън: Здравей Нина...
Нина: Арън ?! Мислех, че си ми бесен и....
Арън: Аз се извинявам за думите си. И мисля, че ще изслушам извинението ти.
Нина: Радвам се, че мислиш така. Момичета до другата седмица...
И по този начин успях да я подмамя. Веднага след като се качи й предложих вода под предлог, че може да се е изморила от тренировките, а тя прие на момента. Във водата й имаше 4 приспивателни... докато стигнем тя вече беше заспала... дори имах време да я завържа за стола до другите две жертви.
ГТН(ина)
Кога се прибрах па и чак съм заспала ?! Чакай това място... не съм у нас... а къде съм ?! Ушите ми са запушени и чувам шум, но не мога да разбера от къде точно е шума... обърнах се наляво и видях Адам, а от дясната ми страна беше Гордън...
Арън: Добре дошли в "Мъчилището".
Нина: Арън ?! Ти защо го пра...
Арън: Някой да й обясни защо сте тук... вече ми се догади да повтарям едно и също...
Адам: Тук сме заради тъпата му бележка... бил се изложил пред всички и бла бла неща...
Арън: Адам лазиш ми по нервите !!! Подбирай си думите правилно !!!
Адам: Не с лошо де...
Нина: И ще ни убиеш както и останалите ?!
Арън: Неее тук сте, защото отпразнувам рождения си ден.... ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ ЩЕ ВИ УБИЯ ?! ЩО ЗА ВЪПРОС Е ТОВА ?!
Гордън: Но първо отвлече момичетата... защо пропусна Нина ?!
Арън: Знаеш ли по-умен си от тези двамата.... подбрах ви не по пол, а по това колко сте виновни... и оставих най-виновните за края... колкото сте виновни, толкова повече ще ви измъчвам...
Нина: Аз ли съм най-виновната !!!
Арън: Как мислиш ?! Няма да ти давам медал след като си игра с чувствата ми...
Нина: Личи си, че имаш стари рани... можеш да споделиш с нас...
Адам: Какво ?! Ние да не сме Опра ?!
Гордън: Нина: Млъквай Адам !!!
Арън: Наистина ли ще ме изслушате ?!
Нина: Разбира се.
И видях как омекна за минути... можем да се измъкнем, ако го накараме да ни повярва, че може да ни се довери.... ТОВА Е ЕДИНСТВЕНИЯТ НИ ШАНС !!!А/Б
Усетихте, че края наближава... тази история свърши по-бързо... но пък почти всеки ден качвам нови глави, може би за това... приятно четене.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
KorkuПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...