One shoot

349 49 41
                                    

Βeauty in

"Είσαι άθλια. Βρωμιάρα. Φύγε! " ουριάζει σαν υστερικό ένα κορίτσι

"Τι σου έκανα;" τη ρωτάω προσπαθώντας να δω σε τι φταίω

"Φύγε! Δεν θέλω να με κολλήσεις την αρρωστια σου. Δεν θέλω να είμαι σε καροτσάκι όλη μου τη ζωη!" φωνάζει και κανει βηματα πισω

"Δεν είναι κολλητικό!" προσπαθώ να την πείσω

"Αυτό δεν μου το εγκυάται κανεις!" λεει

Ανεβαίνει πάνω σε ένα τραπέζι και κανει τα χέρια της σαν χωνί για να ακουστει στην καφετέρια του σχολείου.

"Παιδία φυγεται! Θα σας κολλήσει την αρρωστια των αναπηρων" ανακοινώνει

"Γιατί είσαι τόσο κακια;" τη ρωταω

"Μας προφυλάσσω όλους Αρετή"λεει ψυχρα και φυγει

Εχω μείνει μόνη και πάλι να κοιτάζω με βλέμμα απλανές το κενο. Αυτή η φορά όμως όλο τα παιδιά του σχολείου με κοιτάνε και ψηθυρίζουν μεταξύ τους. Άλλοι με κοιτάνε περίεργα, άλλοι με κοιτάνε με οίκτο, και άλλοι σαν να είμαι ένα μικρόβιο.

Η ατμόσφαιρα γίνεται αποπνικτική λες και χάθηκε όλο το οξυγόνο του δωματιου, λες και το απορρόφισαν τα άλλα παιδιά.

Βουρκώνω γρήγορα και προσπαθώ να πάρω μια ανάσα. Προσπαθώ με τα χέρια μου να σπρώξω το καροτσάκι αλλά τα χέρια μου ειναι ιδρωμένα και γλυστράνε.

Θέλω να φωνάξω κάποιο για βοήθεια. Μια φίλη μου να έρθει και να με βγάλει έξω.

Αστείο και αυτο. Δεν έχω φιλες. Όλες μετά το ατύχημά μου έφυγαν. Εξαφανίστηκαν. Εδω και δύο χρονια είμαι μόνη.

Πηγαίνω από μαθημα σε μαθημα μόνη. Τρωω μονη. Πίνω νερό μόνη. Μένω στα διαλείμμματα μονη. Φεύγω απο το σχολείο μονη.

Αλλά και στο σπίτι η κατάσταση είναι ίδια. Χωρις αδελφια καταλήγω μόνη. Οι γονείς μου όλη μερα στη δουλειά οποτε και στο σπίτι είμαι μονη. Μόνη τρώω. Μονη διαβάζω τα μαθηματά μου. Μονη παίζω κιθάρα. Μόνη κοιμάμαι.

Μόνη. Μία λέξη που μόνη της μενει παντα. Μία λεξη με τέσσερα γραμματα που δείχνει πως ο άνθρωπος μπορεί να γίνει σκληρός και άδικος. Μια λέξη που μου υπενθυμίζει σε τι κατασταση με έφερε ο Γιώργος.

Flashback δυο χρόνια πριν

"Αρετή πάμε μια βόλτα;" με ρωτάει μεθυσμένα ο Γιώργος

"Ωω. Ναι μωρό μου γουστάρω απειρα." του λεω με ένα αναστεναγμό

"Που θελες να σε πάω πριγκιπέσσα μου;" ρωτάει και με φιλάει

Αγάπη σε τέσσερις ρόδεςWhere stories live. Discover now