Frumoase, mortale, sangeroase! Cine spunea ca femeile sunt sexul slab? Astazi ne propunem sa demonstram ca doamnele sunt la fel de sangeroase si periculoase ca si barbatii. Pregatiti-va sa va infiorati si nu uitati sa respirati adanc. Stiti ce e si mai infricosator? Criminalele in serie de mai jos sunt cat se poate de reale. Si ca o nota de inceput, nu am inclus-o in top pe Elizabeth Bathory, pentru ca noi o consideram o victima colaterala a luptei pentru tronul Ungariei din secolul XII.
10. Leonarda Cianciulli
Nu exagerez daca spun ca Leonarda Cianciulli e un fel de predecesoare a lui Tyler Durden, doar ca nu facea sapun din grasimea extrasa de la liposuctie. Isi procura singura sursa si o folosea in totalitate. Da, facea sapun si chiar prajiturele din trupurile femeilor ucise. Cianciulli a ucis trei femei intre 1939 si 1940 si chiar a scris o carte, "An Embittered Soul's Confessions" ("Confesiunile unui suflet amarat") in care ofera detalii amanuntite asupra crimelor si despre felul in care facea... acel sapun de calitate.
9. Júlia Fazekas
Julia Fazekas a incurajat localnicele din satucul unguresc Nagyrév sa otraveasca aproximativ 300 de oameni. La randul ei Fazekas a urmat propria reteta si a recurs la otrava pentru a scapa de persoanele nedorite din viata sa. Crimele din Nagyrév se intind pe o perioada de 15 de ani, intre 1914 si 1929, si apar in contextul in care primul razboi mondial chemase la arme barbatii din satucul unguresc. Majoritatea ingerilor mortii erau implicate in relatii adultere cu soldati straini iar sotii intorsi din razboi erau pur si simplu...in plus.
CITEȘTI
Legende,Mituri,Povesti HORROR
HororAici veti gasi tot felul de povesti,mituri si legende care mai de care, daca vreti sa stiti mai multe, aruncati un ochi