Zase som vstala o 6:30. A šla som si umyť zuby a tvár učesala som sa a dala som si vlasy do copu. Obliekla som si čierne rifle a biele tričko. Tak som išla do kuchyne a vybrala som si Z chladničky jogurt. Zjedla som ho, potom som si obulia topánky zakričala na mamu nech mi donesie batoh. Tak som nastúpila do auta a šli sme. S Lili Emou a Tinou sme sa dohodli že pôjdeme na pizzu. A ja ako vždy nemám keš (peniaze). Tak som sa spýtala mami či nemá peniaze vraj asi nie, dala mi 10€ a že to mám na tri dni pre mamu. Ale pre mňa na dve hodiny ani toľko nie. Tak som jej poďakovala. Vystúpila som z auta a zakývala som jej. Pred školou bola iba Lili a Tina. Ema ako obvykle mešká. Začali sme sa rozprávať o Mišovi že aký je to idiot. No ja som to nemjenila počúvať lebo ho mám rada.
Škola sa konečne skončila a ja som volala mame či vie pre mňa dojsť no ona nemohla lebo mala veľa práce. Tak som musela ísť 1kilometer pešo čo mi trvá asi tak dvadsať minút. Ale po piatich minútach počula som trúbiť nejaké auto tak som mu ukázala prostredník. No až keď ma predbehol tak som zistila že to bol Miško. Do riti toto si budem vyčítať do konca môjho života. Došla som domov a šla som na Facebook asi tak o desať minút mi došla žiadosť nejakého Som úžasný. No tak som prekrutila očami nad tím menom. A pozrela sa že kto to je a neuhádnete bol to Miško. No tak som si ho pridala napísal mi :Som úžasný :ahoj ako??? Ja dobre a ty!!!??? ;)
Som úžasný :aj ja dá sa :*
Vyvolala som oči na tím pusinkovim smajlom.
Ja:no a potrebuješ niečo???
Som úžasný :áno objatie
Ja:no keby že som pri tebe tak ti ho dám
Som úžasný :no tak čo povieš o 15:30 v parku???
Ja :???
Som úžasný :ok tak teda o 15:30
Ja som okamžite šla volať Tine a povedala som jej čo sa stalo a spítala som sa jej že či mám ísť, ona mi povedala že nech sa rozhodnem sama. Zložila som ju a šla som sa obliecť lebo už bolo
14:50 obliekla som si modro-biele puntíkové šaty nad kolená. Potom som si vyžehlila vlasy dala som si modré balerínky a modrú malú kabelku dala som si do nej kľúče mobil. Mame som nechala odkaz na chladničke mami neviem kedy prídem som vonku!!!! vyrazila som a on čakal pred susedkyným domom s autom :-o, ale ja som šla ďalej po svojich aby som nevyzerala jak nejaká štetka. O pár minút na mňa trúbil ja som mu iba zakývala. Sadla som si do auta on sa začal rehotať.ja som sa iba otočila na okno a prevrátila som očami. O pár minút prestal, tak som konečne dostala slovo a spítali som sa ho kam to vlastne ideme.Povedal mi že uvidím. Konečne sme dorazili a hádajte kde???!!!!, na kolotočoch. Ako prvé sem šli na autá jasná vec že on šoféroval a ja som sedela pri ňom po pár kolečkách sme išli skúsiť ešte pár vecí a vyhral plyšového macíka. Narazili tak sme zostali na tom mieste on si zívol natiahol si ruku za mňa a položil si ju na sedadlo. Onedlho sme sa išli predchádzať už sa stmievalo takže bolo aj.chladnejšie . Išli sme K vode a sadli sme si na trávu a rozprávali sme sa o sebe. Veeeeelmi veľa som sa o ňom dozvedela. PotoM ma objal a zacítil ako sa trasiem od zimy dal mi jeho mikinu. Bol to úžasný pocit. Zobral ma domov. A pri mojom dome mi dal toho plyšového macíka. Objala som ho a chcela som odísť len ma chytil za ruku a pritiahol si ma k sebe chytil ma za chrbát a spítali sa či nedostane ešte niečo povedala som mu že som zabudla ale že áno dostane. Pobozkal som si ruku a preložila som mu ju na pery. Usmjal sa a ešte raz ma objal. Prišla som domov o 20:40 a to som sa nejedla a zaspala som ako drevo.