Toto hore je Jack ⬆⬆⬆ ❤.
„Dobré ránko" usmeje sa na mňa mamička z poza dverí a odkráča do kuchyne.
Vstanem s úplnou pohodičkou,umyjem si tvár,trošku sa namaľujem, oblečiem si dooly sukňu a dám si čierny crop top. Vzkĺznem do kuchyne, kde mi mamka už pripravila raňajky.
„Dobré" vďačne odpoviem a usmejem sa na ňu.
Keď už dojem raňajky, umyjem za sebou tanier a odložím ho.
Kým si prejdem v mobile nejaké tie sociálne siete mamka sa ma opýta: „zlatko,ako si sa vyspala do nového školského roku?"
„Krásne", natiahnem sa a dám si malú kabelku cez rameno. Vôjdem do chodbičky,obujem si čierne slipony a idem do školy.
Pred odchodom ešte skríknem na mamku že odchádzam a pomaly zabuchnem dvere.
Cestou stretávam mojích starých kamarátov z ôsmeho ročníka a pozravím im. Keď už sedíme v triede tak pani učiteľka vysvetľuje ako bude prebiehať náš rok, rôzne výlety, projekty atď..
V poslednú chvíľu, keď už pani učiteľka nám chce popriať všetko dobré do nového školského roku,
prídu do triedy 3 žiaci a 2 žiačky. Keďže ich mená nepoznám ak som ticho, iba sa na nich pozerám. Jeden chlapec si sadol ku mne a pozdravil ma: „Ahoj, ja som Jack, a ty si?" krásne sa na mňa usmial a podal mi ruku.
„Ja som Nikol" úsmev som mu opätovala a podali sme si ruky.
Učiteľka ich privítala a tak nám teda popriala všetko dobré a povedala že môžeme ísť domov, teda okrem tých piatich čo prišli k nám na školu....Keď som prišla domov, doma nikto nebol. „Mamka v práci,ocko v práci." povzdychnem. No nič, zobujem sa teda na chodbičke a idem do mojej izby. Mám ju teda veľkú.
Ľahnem na posteľ a idem na Instagram, pozriem si nejaké videa alebo fotky. Tak prejdem na ask.fm, odpoviem na otázky a nakoniec idem na facebook.
„Nudim sa."
Na dvere mi zaklope bratranec Mark.
Utekám otvoriť. „Vďaka že si prišiel, umieram nudou." zasmejem sa a on tiež.
Vojdem do kuchyne a otvorím chladničku. Prvé čo chmatnem bola zmrzlina a mrazené jahody.
„Sadni si do obývačky, ja zatiaľ pripravím niečo pod zub." skríknem.
Keď som už pri ňom a v rukách držím dva poháre vanilkovej zmrzliny s jahodami, podám mu jeden a s chuťou začnem jesť.
„Ďakujem Nikol, zahráme si sims?" usmeje sa Mark.
„Môžeme." položím svoj pohár na obývačkový stôl a už zapínam televízor a s úsmevom mu podávam myšku.
„Vyber si dom a postavu akú chceš." zajem si zo zmrzliny.
„A ako bolo na škole prvý deň?" spýtam sa keď mlčíme.
„Super, každý dostal svoj školský notebook a ja mám biely"
Ako vážne?..pomyslím si.Ahojte ľudia :) toto je moja prvá časť. Rozhodla som sa niečo napísať pretože sa trošku nudím. Baví ma to takže pokračovanie bude ale neviem kedy (možno zajtra) tešíte sa? ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Za každý lajk som veľmi vďačná! ❤❤❤❤❤❤❤❤