Kalbine Emanetim

33 0 0
                                    

Bazen kendimi anlatmanın en iyi yolunun yazmak olduğunu düşünüyorum ,belki bu benim kurtuluşum,belki umudum ,belki vazgeçişim ama bu benim hiç bir zaman sonum değil çünkü benim hikayemin sonu başka bir hikayemin başı....

Şimdi gelsenn tutsan elimden gidiyoruz desen nereye diye sormam sana ,çünkü seninle geldiğim heryerde mutlu olucağımı bilirim ,hissederim gözlerinden bazen gözlerine hapsettiğin gözyaşların söyler bana herşeyi öyle güvenirim sana ,bakışlarındaki dürüstlüğe,saflığa sana öyle inanırım ki beni kırma ihtimali bile düşünmem .Kendi önceliklerini benim önceliklerimin gerisinde tuttuğunda ,kendi acını içine gömüp benimkini sarmak istediğinde bana değer verdiğini hissederim bu yüzdendir ki ben bana değer veren birini bırakıp gidemedim ki hiç ,onu kırmaktan korktum hep ,benimde yaralarım var diye başkalarını yaralayamazdım onlar masumdu sadece sevmişlerdi ,her sevilen yaralamaz onu seveni ,bende yaralayamadım . onların beni yaralamalarına izin verdim ama ben kıyamadım....

Şimdi intikam vakti değil şimdi kalbini sana açanlara yeniden inanma vakti gidenlerde yaşadığın hayal kırıklığı gelenlerin suçu değil. Öfkeni onlardan çıkarma ,senin yanında olmaya çalışanı üzme yaralama ,hayat o kadar kısa ki vebalini taşıyamayacağın şeyler yaşatır sana, geri dönüşü olmayan keşkeler ,
Ben ne yaptım dediğinde herşey geç olabilir, bırak sana eşlik etmek isteyen gelsin seninle o bu sansı haketti .senin yanında olmak için çabaladı. Olmayacak mı yürüyemedi mi bırak bunu o fark etsin ama denesin bir kere,insanoğlu deneye yanıla öğrenmiyor mu herşeyi bırak sevginin peşinden gitsin.Belki yaralarını sarıcaksın belki o seni hayata bağlıyacak, denemekten zarar gelmez, tamam yine yaralanmak var ucunda diyebilirsin ama önceki yaranı saran gibi bu yaranı saranda gelir. Kalbin attığı sürece kimse son değil sadece tecrübedir...

23.04.2016

Kalbine EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin