A dnes, po dlhšom čase minenee!!! :D
1. Od kedy sa venuješ písaniu?
No,píšem príbehy už tak od 11 - 12 rokov, približne. No povedzme si pravdu, bolito dosť blbosti a keď si to teraz spätne čítam tak som celkom rada, že tonikto, nikdy nevidel.
Mojepísateľské "schopnosti" sa prejavili až trošku neskôr a nechcem abyto vyznelo namyslene ale myslím, že teraz je to už o dosť lepšie a je to užaspoň ako tak čitateľné.2. Prvý príbeh, ktorý si tu čítala + názor?
Prvýpríbeh, ktorý som čítala bol Meloónová žuvačka. Ja viem je to neznámy príbeh odneznámej autorky ale ja som absolútne nemala šajnu čo čítať. A pravdu povediacbolo to dobré. Teda, vtedy keď som to čítala tak sa mi to zdalo dobré. Bola tozaujímavá zápletka a vyvrcholenie a ten koniec ma úprimne prekvapil avšak možnoak by som to čítala teraz alebo za rok tak by sa mi to také dobré už nezdalo.3. Ktorý tvoj príbeh sa ti najlepšie písal/píše?
Najlepšiesa mi písal Winsome. Bolo to také niečo nové. Nikdy predtým som nepísala shortstory , väčšinou to malo rozsiahli a komplikovaný dej, ktorý bol hovadina atoto bolo niečo iné. K tomu nápadu som prišla len tak náhodou keď som sičmárala na okraj zošita.4. Väčšina tvojich príbehov sú short story. Plánuješ aj iný žáner?
Sheisn't myth nie je short story a áno plánujem ďalšie 4 príbehy, ktoré by nemalibyť short story ale normálne dlhý príbeh s dejovou líniou. Dúfam, že to budetaké dobré ako plánujem a nie nejaký prepadák.5. Aký máš názor na sex v príbehoch?
Takako nejak extra mi to nevadí, pokiaľ to nie je nejaké porno tak v pohodičke.Aby som povedala pravdu tak jeden z mojich najobľúbenejších príbehov je BDSM,aj keď to nebolo úmyselne tak hľadané, avšak príbeh je skvelý.6. Nejaké slová na záver?
Fúha,no som rada, že som s tebou mohla robiť rozhovor a som neskutočne šťastná, žetie moje výtvory niekto číta. Viem, že byť 31 v short story možno preniektorých nie je žiadna výhra no ja som bola totálne nadšená. Pre mňa je toneskutočný úspech a verím, že raz budem taká dobrá spisovateľka ako niektorémoje vzory.Ja ti už iba ďakujem za rozhovor :3
Čo hovoríte na tohto človiečika? :D