İçinde Cin Olduğunu Nasıl Anlarsın ???

310 8 0
                                    


Öncelikle bir kişide cin musallatına bakacak olan kimsenin cinlerle irtibatı olan biri olması şarttır. O alemle irtibatı olmayan kimseler bu tür işlemler yapamaz.

Cinlerle irtibatı olan kimseler salih bir kişi olabileceği gibi bunun tam aksine namaz dahi kılmayan din-diyanet ile ilgisi olmayan fâsık kimseler de olabilirler. Bu sebeple cinlerle ve cinler alemiyle bağlantısı olan herkesi salih zat, evliya vesair gibi tanımlamamak gerektir. Bu konunun daha net anlaşılması için kişileri 3′ e ayırabiliriz.


  Cinlerin musallat oldukları her kişideki tesiri farklıdır. Nasıl ki bir beyin tümörü herkeste aynı etkileri göstermez. Kişinin vücudunun diğer bölgelerinin sağlamlığına, psikolojik ruh durumuna bağlı olarak kiminde daha az etki gösterdiği gibi cin musallatları da hem kendileri her biri farklı karakterde olduklarından hem de musallat oldukları insanların her biri farklı karakterde olduğundan etkiler değişebilir. Kısacası bu durum musallat olan cine ve musallat olunan insan yapısına göre değişmektedir. 

UZMANLAR NASIL ANLARLAR ???

 İki şekilde anlayabilir. Eğer bu kişinin yanında iseniz direkt olarak yardımcı cinlerine sorar yahut üst düzey bir kimse ise hiç sormaya gerek kalmadan direkt olarak o sırada sizinle birlikte olan musallatınızı görür. Eğer bu kişi yanınızda değil ise diğer yol, bir adet resminiz gerekir. (Anne adınız+Kendi adınız+Resminiz) bu üç bilgi yeterlidir. Uzakta olan kişi resminizi yardımcılarına göstererek örneğin Ayşe kızı Fatma/ Ayşe oğlu Ali gibi sorarak şu resimde gördüğünüz kişi diyerek resminizi yardımcı cinlerine gösterir. Onlar da sizi kolayca bulup tararlar. Burada resimin faydası karışıklığı önlemek ve kesin teşhis koymak içindir. Çünkü binlerce Ayşe kızı Fatma olabilir ancak resim de olduğunda direkt nokta isabetli olarak giderler. Yüzde yüz yöntem olmasa da telefonla yahut sesinizi duyarakta uzman kişi yardımcılarına talimat verebilir ancak bu durumda doğru teşhis ihtimali %50'ye düşer.

Cinler hakkında bilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin