Cin yakmak ne demektir nasıl olur?

2.6K 7 0
                                    


  Cin yakmak pratik ve halkın anlayabileceği ifade ile, musallat olan cini öldürmek demektir. Üst düzey kişiler cini şöyle yakar; Kağıda bir daire çizilir ve ortasına nokta konur. Kişiye musallat olan cin'e önce iman etmesi ve bu kişiyi bırakması teklif edilir. Cin kabul edip kişiyi terkeder ise bir işlem yapılmaz kabul etmez ise (%90'ı kabul etmez, reddeder) uzman kimse kendi yardımcılarına emir vererek kafir cini yakalatır ve bu noktaya hapsedilir. Daha sonra bu kağıt yakılır ve hapsolan cinde bu kağıtla birlikte yanarak ölür, cehenneme gider. Buna manevi ameliyat'da denir. Hasta olan kişi her hangi bir acı hissetmez kendindedir ancak sadece ufak kasılmaları olabilir. Üst düzey kişilerin cin yakma yöntemi bu şekildedir. Ancak güçlü yardımcıları olmayan yahut yardımcıları olmayan kişiler çeşitli vefkler ve duaları hastaya okuyarak cini rahatsız edip kaçırma metodunu uygular. Bu metod hem hasta olan kişi için çok zor geçer hem de uzun sürer. Hasta kişi ağlayıp bağırabilir, canı yanabilir, bayılabilir, hatta cin çıkarken hasta kişiye bir zarar vererek çıkabilir. Ve bütün bunlar bir şekilde atlatılmış olsa bile o cin tekrar gelecektir. Bu işler tehlikeli işlerdir uzmanını bulamadıktan sonra körü körüne dolaşmak anlamsızdır musallatla yaşasanız daha az zarar göreceğiniz bir hale gelebilirsiniz. Acemi kişilerden nerdeyse her mahallede bir tane bulunan ve sözde bu işi yaptığını iddia eden sahte kimselerden uzak durunuz.  

Cinler hakkında bilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin