18.Bölüm

1.9K 79 47
                                    


Adamın motoruna atladım ve söylediği yere doğru sürmeye başladım yağmur hala bastırıyordu motoru biraz yavaşlatarak şapkamı ve atkımı taktım Loksis'i motorun önüne koydum ve gps'i açıp söylediği yerin kavşağına girdim.

Trafik çok tıkalıydı ama bu motorla aralardan sıyırıyordum.Biraz ilerledim ve ilerde kaza olmuştu trafik bu yüzden tıkalıydı, polisler henüz gelmemişti ancak siren sesleri duyuluyordu çok garip bir kazaydı ters bir şekilde birbirlerine girmişlerdi.

Yardım edilecek biri var mı diye bakmaya gittim.Ters dönmüş araçta bir adam vardı.Motordan indim, adam son nefeslerini veriyordu yanına geldim ve onu sıkıştığı yerden kurtarmaya çalıştım.

Adam bana baktı gözünden bir yaş geldi.. Konuşamıyordu bana eliyle ileriyi göstererek kısık bir sesle -kızı..kızımı kaçırdılar

Motora atladım ve sürmeye devam ettim yoldan biraz daha ilerleyince koşan 3 adam gördüm biri kızı eline almıştı.Hepsi maskeleydi.En arkadaki adam sırtını döne döne çevreyi kontrol ediyordu.

İleride kafede kahve içen 3-4 polis vardı.Öndeki adam cebinden telefonu çıkardı.Telefona bastı ve öndeki yolun elektriğini kesti...

İşte bu! Gökte ararken yerde bulmuştum! Kaçırdığım adamınkinin aynı Loksisti bu kendi loksisime baktım ve adamların kaçtığı yer ile gideceğim yer aynıydı..Muhtemelen toplantıya gidiyorlardı.

Adamlar çok süratliydi yolu keserek dar sokaktan binaya yöneldiler.Motor çok ses çıkarıyordu bu yüzden çok yavaşladım ve motoru park ettim.Yavaşça dar sokağa koştum.Aradan baktım ve adamlar tünele tünelin kapağını açmış tünele iniyorlardı.Kızın çığlıkları tünelde yankılanıyordu.Küçük bir kızdan ne isteyebilirdiler ki?

Yavaş adımlarla tünelin kapağını açmaya çalıştım.Biraz zorladım ve açıldı tünelin merdiveninden inmeye başladım loksis'te kısık flaşla tünelden inmeye başladım.

Sonunda zemine yetiştim burası biraz aydınlıktı önümde kapı ve kamera vardı.Kamera hareketliydi ve beni görmeden geri tırmandım merdivenin son sekmesinde Loksis'i açtım ve kamerayı hacklemeye başladım.

Biraz uğraştan sonra kamerayı çaktırmamak için 40 saniyeliğine hackledim ve kapının şifresi de 170895 ti yavaş adımlarla kapıya şifreyi yazdım ve yavaşça kapıyı açtım.

İçeride adamların sesleri geliyordu.Kapıyı çaktırmadan kapattım ve eğilerek oraya yöneldim duvarın arkasına oturdum ve aradan baktım..Bunlar polisti ama hiç te devlete çalışır bir halleri yoktu..Çünkü masada oturmuş telefonla eğleniyorlardı.Ve çok psikopat tipleri vardı.Sesleri çok kabaydı şişman adam gülerek;

-hahahaha kızın oturduğu adresi, annesinin-babasının adını yaşlarını saydım kız şok oldu.Tehdit ettim ve çıplak fotoğraflarını aldım.Yarın bu kızla eğleniriz biraz öyle değil mi Joel?

+Hahahaha evdeki karın ne güne duruyor? Bende şuan kendime kız ayarlıyorum ama benim yöntemlerim farklı hahahaha.

Ellerinde Loksis vardı ve bu iş iyice ciddileşiyordu resmen dünyayı kurtarmak bana düşmüş gibiydi bunların gizlice dünyaya yayılıp mafyaların eline geçmesi facia olur!

Birkaç dakika olayın ciddiyetini sindirmeye çalıştım.Bir plan yapmalıydım ama Loksis'i kullanırsam anlarlar işim çok zorlaştı.Açık kapının çaprazında çekmece vardı çekmecenin üst ucunda silah kurşunları vardı belki çekmecede işe yarar şeyler bulurum çok sessiz bir şekilde panter gibi yavaşça çekmeceye gittim ve çok sessiz bir şekilde çekmeceyi açtım.Çekmecede elektroşok ve bir cop vardı.

İkisini de aldım.İkisini de kullanmak zorunda kalabilirdim.

Adamların ikisi de iri ve yapılı adamlardı.Elektroşok daha mantıklı olacaktı ama içeride de kamera vardı.Gerçekten güvenlik çok zordu.

Kamerayı 30 saniyeliğine kapatıp adamlara defalarca elektroşok vurup sandalyeye bırakıp uyuyorlarmış gibi göstermem gerekiyordu.

Belki de 40 saniye yapmalıydım ama farkedilirsem burdan sağ çıkmak bir yana parçalarımı bulamazlar.Burası muhtemelen şehrin en gizli yeri ve dünyanın en tehlikeli adamları toplantı yapacaktı.

Loksis'i elime aldım ve ben hiç ellemeden bütün binanın etkileşimlerinin haritasını gösterdi.

Loksis bana bulunduğum yerin tam köşesinde gizli bir kapak gösteriyordu.Etrafıma sessizce baktım ve kamufle olmuş kapağın üstüne bastığımı farkettim.Bu alttan geçen bir gizli geçitti.Burda gizli geçit olmadı çok garipti.

Bizim evdeki geçide benziyordu.Babam evden gizlice kaçıp gidiyordu ve ben bu geçidi annem ölmeden bir gün önce babamı kaçarken görmüştüm.

Geçitten sürüklenip ilerliyordum.Loksis'ten feneri açtım yakınlarda kapak görünmüyordu.İyice terliyordum ama pes etmeden sürüklenmeye devam ettim.

İleriden konuşmalar geliyordu adamlar aralarında bağırışıyorlardı.

-Devletle bile anlaşmışken bu loksisi o p*çlere nasıl kaptırırız gecenin bir vakti resmen dünyanın en önemli icadını tek başına alıp götürüyor ve adamın kimliği halen bulunamıyor! Şuan Loksis ile ilgili hiçbir delilimiz yok!

+Devlet endişelenmeye başlıyor eğer loksis'i bulamazsak bizi tutuklamak zorunda kalacaklarını söylediler!

Herkes sinirden etrafa silahlar sıkmaya başladı.Kapağa doğru yaklaşım ve yukarı bakmaya başladım burası toplantı masasının tam altıydı.

Birden odanın kapısı sertçe açıldı

-Efendim, Loksis hakkında bazı deliller bulduk ve size birkaç kız çocuğu kaçırdık.

Toplantıda sesi hiç çıkmayan kaba sesli adam;

+Kızları hapsedin ve eğitmeye başlayın! Loksis ile ilgili delilleriniz ne?

İşte şimdi sıçmış olabilirdim hemen Loksis'e bastım ve elektrikleri 2 saniyeliğine kestim.

Adamların hepsi susmuş,üstten ses kesilmişti.

Kaba sesli adam fısıldar bir ses tonuyla "herkes Loksislerini çıkarsın"

Loksisleriyle muhtemelen binayı tarıyorlardı.Eğer benim loksisimi görebiliyorlarsa dünyaya veda etmeye hazır olmalıydım.

Bir adam "burda!burda! diye bağırdı.

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin