En mutlu günlerim

66 6 11
                                    

4. sınıftaydım hiç olmadigim kadar mutluydum ders çalışmıyordum tek yaptığım hayatın tadını çıkarmaktı ve bunu çok iyi başarıyordum hayatımda birisi vardı ama sıradan arkadaşım gibiydi her okul çıkışı arkadaşlarla birlikte okulda kalırdık.
Okulun arkasındaki kreşin küçük bir parkı vardı orada istediğimiz oyunu oynar istediğimiz zamana kadar dururduk. O zamanlarda başladı benim süslülüğüm 😃 en yakın arkadaşım vardı. Adı İzel, hiç ayrılmak istemezdik birbiri- mizden,çok yakındık. Günler hiç geçmeyecek,hayatım hep böyle kalacak zannediyordum ama öyle olmadı sene bitti İzel taşındı mutlu günler geçmişte kaldı...

Büyük Değişim
5. sınıfa başladığimda sınıflar değişmişti eski sınıfımdan kalan bir kişi vardı Tuğba. İzel ile görüşemiyorduk bu yüzden derslere odaklanamiyordum. Hayatımda ki kişi ile defalarca ayrılıp barışmıştık,sanırım artık bu durumdan sıkılmaya başlamıştım.Bu arada okula anasınıfından beri görmediğim arkadaşlarım geldi; Burcu,Sude,Bilge,Şeyma,Ayşenur,
Simge,İbrahim, Enes

Bu arada okula anasınıfından beri görmediğim arkadaşlarım geldi; Burcu,Sude,Bilge,Şeyma,Ayşenur,Simge,İbrahim, Enes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onların beni unuttuğunu,hatırlamadığını düşünüyordum. Yeni arkadaşları vardı 4 senelik arkadaşları oysaki ben sadece 1 sene onlarlaydim beni çoktan unutmuşlardır diye düşündüm. Bu yüzden yanlarına gitmeye cesaret edemedim. Anasınıfında benim en yakın arkadaşım Burcu idi. Hatta anasınıfına ilk başladığım gün Sude bir kolumdan Burcu diğer kolumdan çekiyordu. İlk arkadaşlarımdı onlar benim, çok güzel günlerdi 😢 İbrahim ile aynı sınıfa düşmüştük. Hatırlıyordu beni. Benim en yakın arkadaşlarimdan bir tanesi ise Beyza idi. Beyza ile Burcu aynı sınıftalardi ve arkadaş olmuşlardı ve ben hâlâ Burcu ile konuşamamistim günler çok hızlı geçiyordu okulun sonlarına doğru değişiklikler olmaya başladı. Ben hayatimdaki kişiden ayrılmayı düşünüyordum. Onun sınıfındaki gıcık bir kız yüzünden neredeyse disipline gidecektik,bizi müdüre şikayet etmişti. Ve ben artık risk almak istemiyordum hem çok fazla kavga ediyordu buna sinir oluyordum. Ben kendimi koruyabilirdim. Son bir hafta kalmıştı okulların kapanmasına ve ben ondan ayrıldım başka birisi vardı gözüme çarpan ve sanırım ona karşı birşeyler hissediyordum.Daha mutlu olacağımı zannederken farkında değilmişim nasıl üzüleceğimin...

Huzuru BekliyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin