11 Nisan,2016 (Melez Kampı)
"Nico haklı,parça parça ilerlersek daha çok anlaşılır olur." Annabeth hepimize tek tek bakarken kafamı hafifçe salladım.
"Tamam o zaman,başlayalım artık." hafifçe esnerken elimi ağzıma bastırdım.
"Bu kehanet benimle ilgili ama hangi kısmında geçtiğimi bilmiyorum," masaya saçılmış kağıtlardan bir tanesini elime aldım. Kağıtta usulca gözlerimi gezdirirken siyah yazılar hala anlamsız geliyordu. "'Yeni doğan bir masum' mu? Ha-ha bu kesinlikle ben olamam."
"Kehanet senin doğumunla başlamış,kesinlikle sensin." Piper'a kısık bakışlarımdan attım.
"Ah emin ol benim hakkımda bildiğiniz tek şey de bu zaten,benim doğumumla neler oldu bilmiyorsun. Ben masum değildim ve değilim." kollarımı göğüsümün üstünde bağlarken iç geçirdim. "Ama bir yönden haklısın da,lanet doğumumla başladı."
Percy sandalyesinde öne doğru eğilip bileğini ovuşturmaya başladı. "Lanetli misin?"
"Ahh,hayır ama evet. Bu çok karmaşık ve ben-" ben size söylemek için yeterince güvenmiyorum mu? Tamam,bunu söylersem şu enerjiler giderek kötüleşebilirdi. Duygulara göre azalıp artan enerjileri şuan odaklanmaya çalıştıkları için azalmıştı rahatça nefes alabiliyordum.
"Sen ne?" diye atıldı Nico,siyah gözlerini kısmış ve kırmızı dudakları düz bir çizgi halini almıştı.
"Doğumunda bir lanet çaldı,annesinin lanetini." Arkamdan gelen Eva sesiyle tüylerim diken diken oldu,onu hissedememiştim bile. Belki de fazla rahatlamıştım,olabilirdi.
"Tamam," bir bebeğe konuşurcasına yavaş ve uzatarak mırıldandı Leo. "İlk önce babasıyla kaldığı için annesinin Tanrıça olduğunu sandım,sonra Poseidon onu sahiplendi... Yani Poseidon,şey,eş cinsel mi?" Leo kızarıp bakışlarını yere indirirken Jason'ın Nico'ya kaçamak bir bakış attığını yakaladım.
Gülümsedim. "Kesinlikle abimin babası eş cinsel değil,sana teyit verebilirim." sırıtıp gülümserken bana garip bakışlarla bakan Percy'e omuz silktim.
"Anneme tecavüz etti,sonra da Athena onu lanetledi. Ben doğduğumda onun lanetini çaldım ama ters anlamda. Onun yaptığı şeyleri normale çevirebiliyorum."
"Kesinlikle doğru söylüyor,annesinin doğumunda oradaydım ve beni kısa bir an taşa çevirdi. Pearl olmasaydı muhtemelen ruhum arafta eriyip giderdi." Şokla Eva'ya döndüm.
Harika!
Az önce kendimi söylememek için frenlediğim şeyi söylemişti. Kim bilir annemin Medusa olduğunu öğrenince enerjileri nasıl kabaracaktı. Onlara güvenmiyordum,yani yeteri kadar ama bunu söylemekten de çekinecek değlildim.
Hey benim annem tek ölümlü gorgon,siz nasılsınız? Ve kesinlikle böyle de söyleyemezdim bu yüzden hiçbir şey olmamış gibi yavaşça yüzümü Percy'e çevirdim ve suratımdan şaşkınlık ifadesini hemen attım. Sanki onlardan saklamamıştım.
"Nasıl taşa çevirdi?" Annabeth kaşlarını çatarken yarım ağız sırıttım.
"Poseidon anneme Athena'nın bir tapınağında sahip olmuştu ve Athena onu lanetledi,kıskandığını saymıyorum bile. Her neyse, sonra tek ölümlü gorgon birden ölümsüz ve yılan saçlı birisi oldu. Ta-dam! Hikayeyi muhtemelen benden iyi biliyorsunuzdur." sırıtırken -Eva ve ben hariç- herkesin yüzünde bir şok dalgası yayılırken enerjiler beni dalga gibi vurmaya başladılar.
"A-annen Medusa mı?" Leo kekelerken sırıtıp göz kırptım.
"Annem bir gorgon,babam bir insan ve ben yarı tanrıyım. Nasıl oluyor hala anlamadım,humm evet! Bir de istediğim kişiyi bakarak öldürebiliyorum.Taşa çevirmeden ,sadece bakarak,ve sorunun cevabı da koca bir evet Leo." ellerimi çırpıp sandalyemden kalktım. "Şimdi sorunuz yoksa ben melez enerjinizden uzağa gidiyorum -muhtemelen klübeme. Sonra görüşürüz" hızlıca sıralarken geri geri yürümeyi bıraktım ve arkamı dönüp kulübeden kaçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clash Of The Titans Nico di Angelo ff.
Fanfiction"Sevgili günlük; İşte sana son dizelerim! Sonunda kurtuluyorsun benden,ha-ha. Ne hoş. Biliyorum doruklarında yaşadığım duygular boğdu seni,kafamı karıştıran düşüncelerimi tek tek yazdım sana.Hayatımın her bir parçası sendeydi ama şuan yaşayacak bir...