A dnes na záver priamo z česka roselieeh! :D
1. Ako dlho sa venuješ písaniu?
Nawatte asi půl roku, předtím jsem moc nepsala. Většinou za to mohla moje lenostnebo to, že jsem chtěla psát v tajnosti. Jenže u nás doma je to těžké být vtajnosti :D2. Odkiaľ berieš inšpiráciu?
Zevšeho... Obrázky, písničky, život, prostě všechno, co pochytí moje smysly avnímání.3. Všetky tvoje príbehy sú short story. Plánuješ aj iný žáner?
Ano.Ale ještě jsem se k tomu nedostala. Většinou stejně zklouznu ke krátkýmkapitolám, takže tak...4. Písala si sériu fóbii z ktorej už však zostala iba jedna. Prečo si ich vymazala?
Dlouhýpříběh... Už jsem nebyla spokojená a po velké dávce kritiky jsem si ano nebylajistá, že chci pokračovat. Možná se někdy objeví zpět... Možná ne...5. Aký máš názor na príbehy 11 - ročných dievčat, ktoré píšu o láske, keď ani poriadne nevedia, čo to znamená?
Přijdemi to hloupé. Ostatně stejně jako celá tahle generace. Běžte se vycpat szmalovanýma 9ti letýma holkama! (Jo, dnes jsem jednu viděla -_-) Chápu, kdyžpíšou o lásce jako o lásce... Ale když píšou o sexu, tak jako..hmmm... Ani já osi netroufám o tom psát a taky mi to přijde nechutný.6. Nejaké slová na záver?
Nesnášímzávěry a začátky... Protože musím hodně (!) přemýšlet, co říct. A teď vám řeknutohle: jsem kritická na celý lidstvo! Nesnáším ho. A co je nejlepší...? Ževlastně patřím k nim, k vám, k nám. A proto se nenávidím. Jsme arogantní ahloupí. Míříme slepými ulicemi. Toť vše :) zdraví vás ne vždy optimistickáRosie❤(příště mi radši nedávejte takhle volnou otázku XD)Strašne ti ďakujem za rozhovor :3
Čo hovoríte na tohto úžasného človiečika? :D