Prológus

223 8 4
                                    

Minden vágyam,egéssz életemben egy normális élet volt...Normális városokkal és normális emberekkel,gy teljesen normális világban.De ezt mindenki tudja,hogy lehetetlen.Nincs normális világ...Az már elpusztult.Azóta a végzetes harc óta,ami hozzájárult a világ pusztulásához...Ezek után monden megváltozott...Az egéssz életem rombadőlt.Elvesztettem a szüleimet,a falumat és a barátaimat...Elszakadtam megszokott életemtől,hogy másoké a régi maradhasson... Attól a pillanattól megváltozott az egéssz világnézetem.Mindent,ami az életem tönkretevéséhez hozzájárult megutáltam,de korántsem annyira,mint a közönséges embert.Mivel az ember kapzsisága háborúkat indított,így tolva a föld lelkét,a Lifesteamot(Életfolyam),majdnem végső pusztulásba.
Ezekben az időkben ütötte fel a fejét egy ismeretlen vírus,a Geotigma.Ez a kór olyan embereket támadott,akiknek a testében ott van Jenova sejtjei.A betegek testén megjelenő fekete koszfoltok jelezték a fertőzést.
Én tudom milyen érzés...Milyen érzés ha belülről fáj a tested...Tudom,mivel én is fertőzött vagyok.Pont úgy,ahogy 4 bátyám és legjob barátnőm Ayami.De ránk nem igen hat a halálos fertőzés.Ezt honnan tudom?Onnan,hogy ez a nyomor 2 éve tart.A fertőzöttek naponta hullanak az utcák hideg kövére.Mi meg még mindig állunk...Hála anyának,aki vigyáz ránk fentről...Hogy mi kit hívunk anyának?Azt a személyt,akit fogságban tartottak.Egy istennőt,akiről gonoszságot hittek.Akinek a sejtjei okozzák most százak halálat.Jenovát.Ő azért jött erre a bolygóra,hogy kiírtsa ezt a haszontalan fajt:az embert...De sajnos ő kudarcot vallott,így mi Cloud,Kadaj,Yazoo,Loz,én(Saya),és Ayami megfogadtuk,hogy elvégezzük azt,amit ő nem tudott.Csak ehez meg kellett kapnunk anya maradványait.Ezek segítségével biztosíthatunk egy jobb világot és az ujjászületésünket!

Remélem felkeltettem ezzel az érdeklődéseteket!Az animekat(FFVII,Naruto és lehet a Free),amikből néha csenek részleteket megnézve lehet könnyebb lessz követni.De amúgy is megpróbálom érthetően leírni a történetet!:-)

~ ST ~

~ Final Fantasy ~Where stories live. Discover now