pokračovanie Prvého dňa

78 5 2
                                    

To je Mark ⬆⬆⬆ (v príbehu môj bratranček) ❤❤❤

„Hmm... stredná škola, hneď prvý deň dostávate notebooky tak to si vyberiem asi tú istú školu Mark" zachichocem sa ..
Zabrní mi mobil.
„Jeej, konečne si na mňa niekto spomenul" zažiarim.
„Kto že ti to napísal?" opýta sa zvedavo Mark.
„Marien, moja kamoška." s radosťou odpoviem a odpíšem.

▪▪▪
„Tak ahoj Mark,veľmi ti ďakujem že si prišiel." s úsmevom ho odprevádzam do chodbičky.
„Nie, Niki..Ja ďakujem za tvoju prítomnosť" venuje mi ešte ten najkrajší a najuprimnejší úsmev aký môže mať a pomaly odíde.

„Už je šesť hodín o chvíľku príde mamina,takže je na čase spraviť si domáce úlohy." nejako neskoro..pomyslím si.
Ani sa nenazdám a domáce úlohy su spravené a ja už len čakám na mamku a ocka.
„No tak si ešte zavolám s Marien keď tak žiadala" ..
O pol hodiny je mamka doma. Ocko príde neskôr, lebo má toho veľa.
„Niki?, si hladná?" povie mama hlasnejšie,keď vykladá nákup.
„Áno, idem spraviť palacinky" poviem keď idem dole schodmi.
Mamka sa len vďačne usmeje a povie: „idem si dať sprchu, nie že tu niečo spáliš.." hlasno sa zasmeje a vykročí hore schodmi smerom do kúpeľne.
„Jeej, mamka kúpila šľahačku. To mi akurát ide na palacinky." poviem si s radosťou pohľadom do chladničky.
....................................
Mamina zíde dole schodmi s uterákom na hlave.
„Ale to tu rozvoniava" pripojí sa otec, ktorý len teraz prišiel.
S pohľadom na mamku si sadne za stôl.
Kým ja naservírujem tie palacinky so šľahačkou a so zbykom mrazených jahôd čo som mala s Markom k zmrzline, mamka si vyfénuje vlasy a spoločne sa navečeriame.

Rodičia ma pochválili za palaciny s prílohou :D.
„A ako si teda strávila deň?" opýta sa mamka so zvedavosťou, počúval aj otec ktorý už sedel v obývačke na gauči.
„Bolo to v pohode a máme 3 nových žiakov a 2 žiačky..mená neviem ale jeden si sadol ku mne, volá sa Jack."
„Pekné meno." povie mama a otec len prevráti oči a povie: „Tak len pozor naňho, lebo nevieš aký je." zapochybuje otec.
„Hh, milé." zasmejem sa ...

„Už je pol desiatej, myslím že pôjdem spať.. Dobrú noc prajem"
Venujem im úsmev a vyndem hore po schodoch a nasmerujem si to do mojej izby.
Prezlečiem sa do pyžama a zaľahnem do postele.
Čakám kým mi zas odpíše Marien, lebo išla na vecko :D.
Tak si ešte pätnásť minút popíšeme a poprajeme si dobrú noc.
Ja zaspávam s pomyslením na vetu "konečne deviatačka"

Ako sa vám táto časť páčila?
Nudné však? Zajtra bude lepšie, lebo sa stretne s Jackom 😏❤❤ (Dobrú noc všetkým)


Život,Láska,Priatelia ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora