Niall ne kínozz.(fenti kép👆)
-----Lana----
Reggel borzasztó fejfájásra ébredtem. Sajgott a fejem,mintha kalapácsot ütegetnének rajta.
Épp ki akartam mászni az ágyból,de két erős kar körém fonódott és visszahúzott maga mellé.
-Ha nem akarod hogy lepisiljelek engedj el.-suttogtam a szőkének alig hallhatóan mire ő csak elmosolyodott.
-Elengedlek ha utána visszabújsz mellém-kaján mosoly az arcán foglalt helyet majd a szemeimet forgattam. Elvégeztem a dolgomat a fürdőbe s a szobába baktattam. A szekrényemhez ugrottam és az új ruháim közt válogattam. Hirtelen a nyakába voltam valaminek. Vagyis inkább valakinek:
-Hé hallod ez nem vicces tegyél leeeee!!
-Nem jöttél vissza,muszáj leszek megtanítani a jómodorra..-Istenem olyan édesen nevet. Az ágyra rakott,kezeimet fejem felé kulcsolta és megragadta azt egyik kezével. Elég volt egyik kezét használnia mert az én miniatűr kezeimhez képest az övé négyszer akkora.
-Csikis vagy? Majd most megtudjuk!-megvillantotta ezerwattos mosolyát és a csiklandozásomba kezdett. Eszméletlenül nevettem és kérleltem hogy hagyja abba,de hiába. Azt hiszem nyolc éve nem nevettem ilyen jót,mint most. Najó miért hazudok? Soha nem nevettem úgy mint most. Csak vele,az ő karjaiba vagyok zárva ami nem rossz mert érezhetem az illatát. Csak vele, csak most,csak ketten. Kell ennél több? Nem.
-Hé gerlepár! Reggelizni kéne!-Louis apáskodósan benyitott,majd közölte a tényt. Éreztem hogy vigyorog de nem foglalkoztam vele. Mostmár nem.
-Jó okés apa megyünk már..-gúnyolta ki őt Niall gyerekesen. Kikaptam az előbb kiszemeltem ruháimat majd a fürdőbe igyekeztem. Gúnyát váltottam aztán a hajam egy laza kontyba kötöttem. Mikor kimentem már sehol senki,így gondolom a konyhában vannak. Számításaim újból sikerrel jártak. Mikor leértem a többiek közé mindenki végigmért ami elég zavaró volt,de aztán szerencsére folytatták a lustálkodást,semmittevést. Leültem az asztalhoz,kitűzve magam elé a célt hogy megreggelizek. Bosszúsan álltam fel,mikor a szőke elém lépett és ő is végigmért. Bizonyára rájött arra,hogy nem kéne feltűnően piszkos gondolatokat végighajtania előttem. Arckifejezésemből kilehet olvasni a nem tetszésemet. Gondolatmenetem újból az a két kar szakította félbe ami ezúttal is a magasba emelt.
-Niall ha mégegyszer felemelsz nagyon pórul jársz!-Összehúztam a szemöldököm,tettetve azt hogy most megfenyegetettem.
-Húha hercegnő most írtóra bekakiltam!-röhögés tört ki belőle és mindenki másból is. Miután a lépcsőig cipelt leszálltam róla.
-Oké Horan,innen tudok a saját lábamon is menni.
-Hát tudsz,de nem fogsz.-Ezt most hogy érti? Felkapott a hátára és elindult fel a lépcsőn. Áá szóval így értette. Hátrapillantottam és Violet büszke mosolyát láttam pásztázni rajtam. Illetve rajtunk.
Felértünk a szobámba és az ágyamra rakott. Felém magasodott így kék íriszeibe nézhettem. Gyönyörű égkék szemeit behunyta és ajkát enyémhez nyomta. Sokkal vadabb csókcsatába hívtuk egymást mint ezelőtt csináltuk. Ujjaim hajába vezettem mire vággyal teli nyögés hagyta el a száját. Hatalmas kezével maga alá gyűrt,majd csípőmre helyezte azokat.
Talán eljött a megfelelő személy?Előre figyelmeztetem a népet!: A következő rész csak perverz fantáziájú embereknek ajánlott!!!!!
Na hi.💕
Ah ez a rész is pici lett. Sorry😱Eszméletlenül köszönöm azoknak akik követik a sztorit,de kérlek:
Egy két komment vagy szavazás se lenne rossz💜
Tanácsokat is kérek,van még mit fejlődnöm!But idk miért húzom az időt
Jó olvasást! Xx.