O geceyi zor atlatmıştım yarın erkenden kalkıp baya bi koştum .Eve geldim de Birsen hala uyuyordu. Uyanmadan duşa girdim cıktım da birsen Neslihan kahvaltı hazır hadi nerdesin? geliyorummmm diye bağırdım kot şortumu ve ustune salaş bi kazak giyidim
bugün birsen gelmiycekti ayakta biseylerrr atıstırip gittim . aaaaaaa Neslihan naber dedi biri kafamı kaldırdımda bi çocuk bu çocuğu tanıyorum sanki ki ben meraba. tanıdımadın mı? aynı sıftayız ya ben Emir(salak kafam) pardon tanıdım sen burda mı oturuyorsun? evet yakın buraya. Konuşarak okulun kapısına girdik gözlerim onu arıyodu ahaaa gordum yine kantine oturmuştu (acaba beni gördü mü???) derken beni gordu ve yanımdan geçti suratına bakmadan. emirle sınıfa gittik ve yanıma oturmuştu emir iyi cocuktu ama benim aklım ondaydı baktım bana bakmiyodu sanki beni tanımıyor gibi (bi dakka ya ) salak şey bakmassan bakma çokta tın diyip kahkaha attım bütün sınıf bana bakıyor (kahretsin ) ! Emir noldu. hiç öyle aklıma birşey geldide ondan enes hiç istifini bozmadı ( gıcıkk) ders bitmişti ve ona baktım belki benimle konuşur die aaaa hayırrr( pis gıcık gitti ) görürsün sen kostum ve Enes !! Durdu ,döndü ve evet buyrun benim ( kendini beğenmiş) nasılsın, iyiyim sağol sen. Tam bende iyiyim diecekken birden aaaaa dur tabi iyisinn sevgilin seni mutlu ediyo hayırlı olsunn diyip sırıtti ve hadii bb diyip arkasından bakakaldım .(bide trip atıyo)