НТГ
Арън: Тормозът започна, когато бях на 6...
Нина: Какъв тормоз ?!
Арън: Родителите ми... те налагаха физически и психически тормоз над мен. Баща ми гасеше цигарите си на ръцете ми... хвърляше шишета от уиски по мен... майка ми постоянно ми повтаряше колко съм безполезен, тъп, грозен и какво ли не ми е казвала... и животно бях и боклук бях... спомням си как веднъж баща ми беше пил доста и опита да изгаси поредната си цигара по мен, но този път на лицето ми... когато му се противопоставих, той счупи едно от стъклените шишета от уиски и поряза бузата ми с него... тогава дори се бях напикал от страх... после ме накараха да го изчистя и да облизвам пода... не издържах на цялото това мъчение и, когато станах на 16, тоест преди година ги убих със собствените си ръце... изгорих майка си... след това забих счупено шише право в сърцето на баща ми...
Нина: Тормозът не е спрял дори, когато си станал на 16 ?!
Арън: Не... но днес благодарение на тях съм толкова строг !!! Те до някъде ми помогнаха... вече съм по-силен от когото и да било и уязвимостта ми създава проблеми на хората, които ме карат да се натъжавам... а сега нека преминем към следващата стъпка... Гордън, Арън и Нина... доброволно ли ще си изпиете приспивателните или ще се наложи да използвам сила, за да ви приспя ?
Арън: Нина: Гордън: Първият вариант....
Арън: Така си и мислех...
И им подаде по една чаша вода с приспивателни. Докато те си поспиваха той приготви следващата арена, в която щеше да се води борба за живот !!!
ГТГ(ордън)
Събудих се завързан с белезници за пода... над мен висеше доста остро на вид, 70 сантиметрово желязо, което беше завързано с вериги за тавана... желязото беше тънко, но пък острият му край блестеше от 100 км... на близо метър разстояние от мен беше Адам легнал на пода ?! Той не беше вързан ?! Това честно ли е ?!
ГТА(дам)
Огледах се и погледът ми слещна този на Гордън... картината при него беше повече от зле... за разлика от него аз не бях вързан с нищо за никъде... има уловка нали !? Опитах се да се изправя, но забелязах, че съм залепен на пода... по дяволите какво очаквах... на 60 см от мен беше Нина, която беше вързана за стола... от крайчето на устата й се виждаше нещо ?! Дебел конец ?! Или жица ?! Не схващам, но определено не ми харесва...
Арън: Гордън, следващата ти дестинация е отвъдното...А/Б
Здравейте прекрасни читатели... исках да се посъветвам с вас за нещо важно... колко обичам да пиша многоточия 😁... но не това исках да ви питам... въпросът е: Искате ли Нина да умре ?! Ако не умре също имам интересен вариант в ума така, че няма да е тъпо, ако оживее, но ми трябва мнение... та приятно четене.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
УжасыПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...