1.BÖLÜM

28 0 0
                                    

Güneşin ışığı ile uyanmıştım huzur verici bir gündü...Taaki annem o sinir bozucu sesi yataktan düşmeme sebep olmuştu.Kumsal!Haydi ne bekliyorsun kalk ve hazırlan okula geç kalacaksın diye aşağıdan yukarıya doğru bağırıyordu tamam anne diye seslendim bende kalkmıştım ve gardrobumun önüne geçip ne giysem diye düşünüyordum okul üstümü giymeyi planlamıyordum ve dediğim gibi yaptım okul üstümü giymedim yüksekbel pantolonumu giyip üstüme ince bi t-shirt giyip çantamı alıp aşağıya kahvaltı yapmaya indim inmez olsaydım binanın bütün dedikoducu teyzeleri toplanmış bizim evde kahvaltı yapıyorlardı. Onları görünce çok sasirmistim annemi yanıma çağırıp kısık sesle anne bu teyzelerin sabah sabah bizim evde ne işleri var dedim.
ANNEM:Şşşş sessiz ol duyacaklar şimdi dedi bende
tamam dedim ve annemin yanağına öpücük kondurarak kapıyı hızla çektim ve evden çıktım.Ve birden telefonum çaldı arayan Badeydi efendim bade dedim telefonu açar açmaz.
BADE:Kızım sana noldu böyle ters ters cevap vermeler ergen bi tavırlar onluyor sana Kumsal!
KUMSAL:Yok bişey Bade!Sadece sabahın yedi buçuğunda kalktım ve aşağıya kahvaltı yapmaya indiğimde bizim binadaki bütün dedikoducu teyzeler toplanmış bizim evde kahvaltı yapıyorlardı.Benimde sinirim bozuldu kahvaltıda yapamadım dedim.Bade sessiz sessiz dinliyordu.
BADE:Bende kahvaltı yapmadım hadi gel bi yerde buluşup kahvaltı yapalım dedi.
Bende kabul etmez olurmuydum kabul ettim hemen tamam dedim sen bana konumu at ben gelirim dedim ve yola çıktım.
Lokantaya vardığımda bade benden önce gelmiş ve sipariş vermeyi bekliyordu hemen yanına gittim slm dedim ve sarıldık görmeyeli çok olmuştu siparışimi verdim .
Kahvaltımızı yaptık ve okulun yolunu tuttuk.Okula gittiğimizde herkes çok değişmişti çünkü biz lise son sınıftık lise birler lise ikiler lise üçler çok şaşırmıştım resmen herkes evrim geçirmişti .Hemen Badeyi cimcikledim bade noldu kumsal!  niye beni cimcikledin diye sordu.
KUMSAL:Aralarından tanıdığın ve mı?
BADE:Tabiki de var bak şurada kazılar toplanmış gördünmü evet gördüm işte ordaki bütün kızları tanıyorum.
KUMSAL:Ses çıkarmaz ve kekeleyerek ba..ba..bade bade döner ve kumsal sıradaki topluluğu gördünmü bade evet o yıldız kolejin erkekleri.
Der ve hemen kızların yanına gider kumsalda arkasından gider ve giderken bir çocukla çarpışıyor kumsal hemen yere düşer ve ayağa kalkar ve napıyosun sen be salak diye bağırır çocukda özür dilerim der ve elini uzatır ismim Doğu peki senin ismin ne diye sorsar.
KUMSAL:Benim ismim Kumsal.
DOĞU:Tanıştığımıza memnun oldum Kumsal.
KUMSAL:Bende memnun oldum Doğu...
DOĞU:Daha çok karşılaşıcaz der ve okulun kapısından çıkar.
Kumsal vadenin yanına gider ve bade niye geç kaldın kızım diye sorar kumsal bade ben daha yeni bir çocukla çarpıştım ve çocuk bana daha çok karşılaşıcaz dedi ve gitti ne de di anlamadım...
BADE:O çocuk yıldız kolejinden der ve önüne döner...
KUMSAL:Bade kızlarla konuşmayı bırakta bu çocukla ben daha nasıl karşılaşa bilirim?
BADE:Bu yaz tatile gidicez okulla beraber yani anlıyacağın YILDIZ KOLEJI ve DOĞU KOLEJİ de di ben sustum ve kaldım.
                    Arkadaşlar bol okuma istiyorum haberiniz olsun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin