❅10❅

1.7K 75 3
                                    

Okuyucu sayısı Mükemmel ama Vote sayısı gerçektende çok az . ütfen onu yükseltelim . Ayrıca fikirlerinizi de söylerseniz çok makbule geçer .

Ayrıca ''Şarkıyı Açın '' dediğim yerde Multımedıa ki şarkıyı açın . Öbür türlü anlamsız oluyor...

‘’B-ben üşüyorum ‘’ diye mırıldandım . Gerçekten de soğuktu . Battaniyeyi ve kolların etrafıma doladı . ‘’Zayn ben hayla üşüyorum . Ben gidip battaniye alıcam . ‘’ dedim . ‘’Sen dur ben gider alırım .’’ diye fısıldadı kulağıma . Sonradan yataktan kalktı .

-Zayn’nin Dilinden –

Çamaşırlarımı giyip odadan çıktım . İlerideki gömme dolaba ilerledim . Açtığımda battaniyeler üzerime düştü . iki tane alırken Aşağıdan tıkırtılar geldi . Sonrada konuşma sesleri . Merdivenden çıkma sesleri duyunca kendime gelip aşağı indim . ‘’Hey Malik ne yapıyorsun ? ‘’ diye bağırdı Edmund .

‘’Lanet olsun ! Sizin burada ne işiniz var ? ‘’ diye inledim .

‘’Eğlenmeye geldik dostum ‘’ diye yanıtladı

James  ‘’ Hey malik boxer’ınla fantezi mi yapıyorsun kardeşim ? ‘’ dedi sırıtarak .

Luke ‘’ Sizi iki dakika yalnız bırakıyorum ve rahat durmuyorsunuz .!’’ diye tısladı. Kıkırdayıp  ‘’Fred sexy vücuduma bakmayı kesermisin ? Çalış senin de olur ‘’ dedim ve odaya gidip Battaniyeyi Dercy ‘nin üstüne örttüm . Kedi gibi mırıldanıp  iyice pattaniyeye  sarılıp uyumaya devam etti .

-Darcy ‘nin Ağzından –

Sabah kalktığımda koca yatakta yalnız yatıyordum . Hemencecik duş alıp Zayn’nin siyah gömleğini giydim .Kapıdan çıkıp ‘’Zayn ‘’ diye bağırdım . ‘’Aşağıdayım ‘’ Diye cevap verdi . Merdivenden inerken çocukların gülme seslerini duydum . Gülmek . Çocuklar ? çığlık atıp yukarı çıktım ‘’Lanet olsun siz burada ne arıyorsunuz !’’ diye böğürdüm .Ne olduğunu merak eden Zayn yukarı çıktı . Beni görünce ıslık öttürtü . Karnına bir tane yumruk geçirdim .Karnını ovalarken ‘’Neden hep zamansız sexy görünürsün ki ? ‘’ diyip kıkırdadı . Kapı çaldı . Tam inecekken açılma sesini duydum . Sanırım çocuklardan biri açtı . Alttan gelen seslere kulak verdim .

‘’Kimsin sen ?’’

‘’Fred  dostum ya sen !’’

‘’Pengea ve şimdi liderimizin evinden siktir olup git !’’ Üstüme Zayn’nin ceketini alıp aşağı indim . Pengea bana dik dik bakıyordu . Tabi ya Cenaze !

                                                    ********

Merdivenlerden aşağı indim . Ve hemen Pengea’nın yanına gittim. Kimse beni fark etmedi .’’Hey ‘’ diye seslendim .

‘’Darcy hepsinin burada olmasına gerek yoktu . O ikisi yetiyor ve artıyordu . ‘’ dedi Kaşlarımı çatarak ona baktım . ‘’Tamam . Tamam . Kızma !’’ diye mırıldandı .

‘’Biz sana çok meraklıydık Peter Pan ‘’dedi James .

‘’Sen sus ana kuzusu ‘’dedi arkadan bir ses .

James sinirlenerek ‘’Sen kimsin !’’ diye Tısladı . Victor içeriye girdi . ‘’Buyur Canım’’ dedi . 1 tek kişi daha laf ederse 3. Harbiye Savaşı burada çıkacak !

Arkadan Çetenin devamı belirdi . ‘’Tamam . Sakin’’ diye Mırıldandı  Katniss . ‘’Aynen ‘’ diyerek onu onayladım .

‘’Beyler ‘’diye arkadan bağırdı Zayn . Herkes ona baktı . ‘’Sakin ‘’ diye ekledi . O öyle diyince hepsi tıstı . Hatta bizimkiler bile . ‘’Cenaze ‘’dedi Blair .

‘’Tamam . Hazırlanmam gerek ‘’ dedim . Tam giderken .’’Eğer Kavga Falan çıkarsa Asfaltla birleşirsiniz ‘’dedim . Bizimkiler içeri geçti . ‘’Sizde ‘’ diye Tısladı Zayn . Hepsi içeri geçti . Zayn ile birlikte yukarıya çıktık .

Altıma :  Açık renk(Kot) Dar paçamı giydim. (Yırtık ). Üstüme ise Sala siya T-shirt ‘i geçirdim . Hep Birlikte garaja gittik . Burada Araba yarışı çoğunlukta olduğu  için sadece benim garajımda 20 ‘den fazla araba vardı . Herkes arabalara geçti . Zayn tabiki benim yanıma . Hep birlikte Cenaze evine ilerledik .

                                                                         *********

 Şarkıyı Burada açın !

‘’Hani Sen araba kullanamıyordun ?’’ dedi . . Sırıtarak

‘’Araba  kullanamıyorum Zayn.  Bugattiy değil . ‘’ dedi .Sıra halinde Cenaze yerine gitmiştik . Cenaze yerine gelmemizle o Piçi görmem bir oldu . kimden mi bahsediyorum ? Nikklause . ve arkasındaki çetesi (Aşağıdaki yorumlarda resimleri var )  Wow ben görmeyeli çetesine yeni bir kız almış . Nik bana pis pis sırıtıyordu . Diğer kapıdan zayn inince Nik’in  gülüşü sönmüş . Yerine Pazarda satılacak Domates gelmişti.  Nik ‘in yanındaki kız –Yeni olan- Durmadan bize bakıyordu . Bize mi dedim ? Pardon Zayn ‘e . E ben bu kızı öldürürüm .(Kızın adı Cher ) 

Birkaç Aile büyüğü  konuma yaptı . Konuşmalar bittiği sırada  annesi kürsüye çıkarak ‘’Bir dakika . Eğer sorun olmasa Ares ölmeden önce bir mektup bıraktı ve okunmasını istedi . Herkese .’’ Elinde beyaz bir zarf çıkardı.  ‘’Fakat Darcy tarafından . Senin geleceğini biliyordu . ‘’ dedi . Zayn’den ayrılara kürsüye yürüdüm . Bayan Angel’e sarıldım . Mektubu Açıp okumaya başladım .

         ‘’Merhaba . Beni tanımayan yok herhalde . Evet ben Ares . Ölüceğimi biliyorum . Çünkü kıçım hiç yerinde durmuyor. Bu mektubu yazma nedenim size son vedamdır . Beni seven pek olmasa da , birkaç kişi olduğunu biliyorum . Özellikle bu mektubu okuyan prensesim. Aşkım beni bırakmayı buralara kadar geldin . Seni çok özledim . Seni en son o lanet yarıştan beri hiçbirimiz  görmedik . Her gece ağladım . Hele o Katniss . Geceleri hiç susmadı . Şu anda bana ne kadar küfür ettiğini biliyorum . Sarı civcivim , kızma bana . Fleur ve Victor . Sizi ne kadar da deli etsem de siz hep beni alttan aldınız . Tıpkı olmayan abilerim gibiydiniz. Pengea ve Nimda . Ah ! Sizin her gün başka bir kızla oluşunuzu asla unutmam . Sizin sayenizde adım sapığa çıktı. Ve yine sizin sayenizde epey bir fantezi öğrendim . Hepinizi çok seviyorum . Ah ! Ben şimdi Lauren’nin yanında olacağım . Hep sizi mi deli edicem ?  He Nik sende burdasın dimi ? Senide severdim . Özellikle Bize , Lauren ‘e ihanet etmeden önce . Seni hiçbir zaman çözemedim . Hem Darcy’i seviyorum diyorsun . Hem de ablasının ölümünde büyük bir payın var . !  Sevgili Robert . (Nik ‘in Çetesinde ) Kendini bana adadığın için çok saol . Sevgilim olarak her gün başka bir kızla olduğun gerçeğini bilmediğimi sanman kadar kötü bir şey yok .  Hepinizi çok seviyorum . Bedenimin yakılmasını istiyorum . Ve Küllerimi de Nereye dökülmesi kararını Darcy’e  bırakın . O her zaman en iyisini düşünür ve yapar . Her şeyin bir sonu vardır . Tıpkı bu mektup gibi . Elveda . Sizi Bekliyor olucağım . Sakın erken gelmeyin . Kafanız kırarım .. !!  ’’

Yazdıkları beni duygulandırmıştı . Hatta Zayn’nin gömleğini su gibi ıslanmasına neden oldu . Ares’in cesedi yakıldıktan sonra dediği gibi bana verildi . Bende külleri alıp onun en sevdiği denize döktüm . Evet Ares Haklısın ‘’Her Şeyin bir sonu  var ‘’….

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin