( Sehun POV )
Aku mesti cari sekolah tu juga . Aku buka laptop aku dan search SM High School . Cari punya cari , akhirnya aku jumpa . Sekolag tu berada tidak jauh dari rumah aku . Aku terus bagitahu omma n appa .
" Ommmaaa ~ Apppaaaa ~ , boleh tak Sehun pindah ke sekolah SM High School ? " tanyaku dengan suara yang comel [ lah sangat xD ] . Lima minit omma n appa bincang dan dorang dah buat keputusan .
" Boleh ! Sekarang ni juga appa register , " kata appa lalu memasuki pejabatnya .
( Skip )
" Ini dia pakaian seragam sekolah ni . Kamu boleh pergi tukar . And , malam ni ada party so , datang , " kata pengetua SM High School . Aku pun cari bilik persalinan. Akhirnya , jumpa !! . Selesai aku bersiap , aku terus memasuki kelas yang Pengetua bagitahu .
( 5A2 )
" Annyeonghaseyo . Oh Sehun imnida , " aku memperkenalkan diriku . Yeoja tomboy tu !! Aku nampak dia tengah pandang aku semacam . Mesti dia cam aku .
" Kamu boleh duduk dekat tempat kosong tu , " aku pun pergi ke tempat kosong tu . Sebelah tomboy tu !! Dapatlah aku nak pikat dia xD .
" Hii ! " Sapa aku . Dia tengok muka aku macam aku nak makan dia je . . Haish .
" hhh -- i , " jawab yeoja tu . Aku tengok nametag dia . Choi Sooyoung . Cantik nama tu <3 macam orangnya juga .
( Sooyoung POV )
Ni namja yang tolong aku hari itu . Entah² , dia . . Stalker ?! Ish , tak boleh jadi ni . Tak mungkin namja kacak macam dia suka kat yeoja tomboy cam aku ni . Tak logic ( -_- )
( Skip )
Waktu rehat . Masa kegemaran aku ! Aku dah start enjin ni . Bila aku nak pecut , seseorang pegang lengan aku . Adoh . . Namja ni pula .
" Yes ? " tanyaku . Dia terseyum² macam orang gila depan aku . Memang gila kot
( -_- )" Hii . ingat sayakan ? " soal dia . Aku mengangguk je .
" bye , " kataku lalu pecut keluar dari kelas (?) .
--
YOU ARE READING
I'm A Boy ?!
Fiksi Penggemar; Sooyoung as Choi Sooyoung n Choi Soohyun ; Minho as Choi Minho ; Sehun as Oh Sehun ; And More . . ; Cover By : Little Rise Graphic @-shaxxx