D: ben senin nefesinsem.. Ölmek istiyorum !!
O: nasil yani ?
D: senin yasamani istemiyorum !
O: oyle mi ??
D: evet aynen oyle !! Simdi ustumden kalk !
O: tmm !!
Omer ustumden kalkti ve yanina gamzeyi aldi.. Sahi,gamze buraya nasil gelmisti ?? Omer onu aldi ve optu.. Yanii ilk defa gordugum sey degil ama insan yinede sok yasiyo... Nee !!? Ne dedim ben !? Omer.. Gamzeyi..... Opuyo !!.....O: defne,defne,defne..
D: ne oldu ??
O: ben seni optum,koray geldi,bize bagirdi,sonra gitti, biz ayrilinca sen bayildin..
Yani ben bayildim mi ?? Ohh,bunlari soylememisim yaa.. Neyse ben uyuyim en iyisi..
D: ustumden iner misin ?
O: aa pardon...
D: ben yaticam..
Deyip odama gittim.. Tam kafami yastiga koydum kapi caldi..
D: bi uyuyamadim.
Kapiyi actigimda karsimda koray duruyodu..
K: ay hayatim dedikodu yapalim diye geldim..
D: tmm..
K: ay hayatim havuza geliyodum birilerini gordum.. Kiz sana,erkek omuse benziyodu.. Opusuyolardi.. Tabii bende onlara bagirdim..
D: onlar bizdik koray..
Suan cok utandim yaa.. Ayh,tepkide vermiyo..
K: ne ?!!?!!?
K: ih.. İh...ih ;(
D: ay korisim aglama :(
K: tmm hayatim aglamiyorum :)
D: ee,baska neler g-gordun..
Suan cekirdek citliyorum..
K: ay iki kiz vardi onlar omuse asiliyolar.. Bi tanesi omusun koluna girmus digeride baklavalarina baki-Omer mi ??! Yerimden zipladim ve kosarak otelin havuzuna indim.. Omer sanki "beni burdan kurtarin" der gibi birini bekliyo.. Heralde beni gormedi,birden bagirmaya basladi..
O: EEEEE YETER BE.. BİRAKİN BENİİ !!! :[
Tabi onlarda korkup kactilar.. Bende omerin yanina gidip onu sakinlestirmeye calistim.. Ama calistim.. Yani olmadi..
D: omer tmm sakin ol :(
O: DEFNE GİT BURDAN !!!!!
D: ya gel odana goturiyim seni..
O: HAYİRR !!
Deyip beni odama gonderdi... Odama gittim ama camdan ona bakiyodum.. 2-3dk. Sonra otelden ayrildi.. Bende merakla oturup gelmesini bekledim..
Aksam saat 00:30~~~
Omer hâlâ gelmedi.. Acaba ne oldu ?? Tekrar ayaga kalkip baktim.. Omer gelmisti.. Ayakta zor duruyodu.. Kesin yine icmistir.. Omerin yanina indim.. Omer beni gorunce konusmaya basladi..
O: defnee..
D: efendim omer ?
O: Sevgilo olalimm mi ?? :)
(Omer bunlari soylerken guluyodur..)
"Tekrardan Sevgili Olmak Mı ?"Bolum sonu..
Arkadaslar "Müdür Ne'Aptın"i izleyecek var mi ?? Ben sahsen cok merak ediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastane(DefÖm)
Любовные романыParis'te başlayan ve hastanede devam eden kırık kalpli bir aşk hikayesi.. DefÖm'ün hikayesi... ~~~~~~ D: neden beni biraktin ?? O: ........ D: ben senin icin hicbiseymisim.. Deyip hizlica kapiyi carpti.. ~~~~~~ Defne ve omer sahilde dolasirken cocuk...