Det var blevet torsdag. I dag hvor Thor ville komme hjem. Jeg har ikke hørt fra ham hele ugen.. Men O har hørt fra Teodor.
"Hvad tænker du på?" Spurgte O. "Bare Thor.. Han har jo slet ikke skrevet eller ringet?" Sukkede jeg. "Nu kommer han hjem i dag, så snakker du med ham!" Sagde hun. "Ja.." Jeg sukkede igen.
()
Vi stod ude foran øg, sammen med Thors mor og nogle andre forældre. Jeg sagde ikke rigtig så meget. Jeg var virkelig nervøs. Hvad nu hvis Thor slet ikke vil se mig.
Bussen kom langsomt kørende ind på parkeringspladsen. Bussen stoppede, og alle begyndte at gå ud. Thor kom ud som en af de sidste, sammen med Anthon, Teodor og.. Josephine. Selvfølgelig.. Jeg sukkede og kiggede væk. Jeg kunne høre dem komme imod os. Jeg kiggede op, og fik øjenkontakt med ham. Han kiggede på mig, som om han havde set et spøgelse. Jeg rystede svagt på hovedet og kørte noget hår bag mit øre.
Thor kom hen til os. "Hej" smilte han. Jeg kiggede bare på ham. Han gav sin mor kram, og gik så over til mig. "Hej smukke" smilte han og lagde sine arme omkring mig. Jeg smilte svagt. "Undskyld, jeg har savnet dig" han gav min kind et vådt kys. Et større smil kom frem på mine læber. Vi trak os fra krammet. Teodor stod sammen med O. "Tager du ikke hjem til mig?" Spurgte han bedene. "Det ved jeg ikke. O, tager du hjem til Teo?" Spurgte jeg og kiggede over på hende. Hun kiggede op på ham. "Ja hun gør." Svarede Teodor. Jeg smilte til dem. "Det gør jeg" svarede jeg Thor. Han smilte, og kyssede mig igen. "Jeg tager ud til mormor og morfar med Karl og Krista, så i er alene." Det var Ulla. Hun smilte til også. "Okay, vi ses" Thor gav hende et kram til, inden hun gik mod bilen.
"Skal vi tage hjem?" Thor blinkede til mig. "Ja." Smilte jeg. "Em?" O kom over til mig. "Jeg sover nok hjemme ved Teo.. Jeg skal jo hjem i morgen, og vil godt være lidt sammen med ham." Hun smilte svagt. "Selvfølgelig. Jeg isover med Thor. Vi ses i morgen!" Vi krammede og jeg vendte tilbage til Thor. Han tog min hånd. "Farvel" sagde han. Anthon kom over til os. "Hey Emma, Thor har ikke snakket om andet end dig på turen! Nu giver du ham det han har snakket om, ikk?" Anthon grinte og gik. "Hvad mente han med det?" Spurgte jeg. "Øh, altså" Han kørte sin hånd gennem sit hår. Jeg fniste svagt af ham og gav hans hånd et lille klem. "Skal vi ikke gå?" Spurgte jeg. Han nikkede, og vi begyndte at gå.
Vi nåede hurtigt til Thors hus. Vi gik ind, og direkte ind på Thors værelse. Han smed sig i sengen, og åbnede sine arme. Jeg lagde mig ned til ham. Vi lå i ske.
"Hvorfor ringede eller skrev du slet ikke?" Spurgte jeg. "Jeg mistede min mobil, og fandt lige inden vi skulle hjem. Undskyld, jeg er bare virkelig klodset.." Svarede han og begyndte at køre sine fingre op og ned langs siden på mig. "Ej, du er også så dum!" Grinte jeg. Han sagde ikke noget. Jeg mærkede små kys på min hals.
Jeg vendte mig om, så vi fik øjenkontakt. "Jeg har virkelig savnet dig!" Han kyssede mig. Kysset udviklede sig ret hurtigt til et snav. Han fik sig lagt ovenpå mig. Jeg placerede mine hænder i hans nakke, hvor jeg langsomt begyndte at køre mine fingre igennem hans hår..
YOU ARE READING
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...