Orman

278 17 0
                                    

        Aslında,yani büyük ihtimalle burası tehlikeli bir orman değildi.
       Güzel olduğunu bile söyleyebilirdim.Onca Zaman'dan sonra tehlikeli olmayan bir yer bulduğumuza sevinmiştim.
      Kavgayı kestiler ve onlar da etraflarına bakmaya başladılar.
-Güzel görünüyor...
-Evet...
     Sakura ağaçlarıyla dolu bir ormandı.
Çimenler dizimize kadar geliyordu ve uzun bir uçurum vardı.Gökyüzü net gözüküyordu.Hayran hayran bakınıyordum ki biri hızla kafama vurdu.
-Hadi gel sarı.Kaybedecek vaktimiz yok!
-H...haklısın ...herhalde...
-Tabi ki öyleyim!
Jamie'nin ağzından: 
-Bir yerde duralım.Şu şey yoruldu Jamie.
-Benden 'şey' diye bahsetme!
-Hm.Olur.Sen ve ben de tükendik zaten.
-Senden 'şey' diye bahsedeceğim çünkü sen bir 'şey' sin!
-Beni dinliyor musunuz?!!
-Benim...
      Jared'a bir tekme geçirdim.Sarı şaşırdı ve onun şaşırmasında yararlanarak ona da tekme attım.
-Dinleyin beni gerzekler!
       Jared bana sinirle baktı ve tam yumruk atacakken bir ses onu durdurdu.Ve bu ses kesinlikle ben değildim...
-DUR!
-Ha?
-Hı?Sarı?
-Yeter artık!Siz kardeşsiniz!Kesin artık şunu!Sadist ve Pisikopat olabilirsiniz ama bunları benim yanımda yapamazsınız!Size...size inanamıyorum böyle kardeşlik mi olur?!En azından benim yanımda yapmayım bunu!Lütfen!
          Sarı ilk defa bu kadar...mantıklı konuşmuştu...ama bu eğlenceliydi ve o bizi ilgilendirmezdi.
-Bu seni ilgilendirmez.
       Jared benden önce cevap vermişti.
İlk defa ona hak verdim.
      Sarı dehşetle bize baktı ve diğer tarafa doğru koştu.                Hızlıydı da. Gelirdi.Yani...herhalde....
Lucy'nin ağzından:          
-Baka!Neden onlarla gittin ki?!Yani neden onları bırakıp...
         Loncadakiler aklıma gelince gözlerim daha da yaşlandı.Yere çöküp ağlamaya başladım.
-Luşi?
-Hı?
      Kafamı kaldırıp bana seslenene baktım.Happy?!?!?!?!?!?!
-Happy!
-Luşi neredeydin sen?
       Hızla uçup bana sarıldı.Sonra diğerlerine beni bulduğunu haber verdi.
       Bir dakika!Diğerleri?
       Loncadaki bazı kişiler oradaydı.Natsu da!Onu gördüğüme çok sevinmiştim.
-Aşk rakibi?
-Luce!
-Lucy-san!
     Hepsini gördüğüme çok sevinmiştim.Gözlerim yaşarmıştı.İnsan arkadaş seçerken dikkatli olmalıydı,ha?
-Millet!Siz Nasıl buraya...
-Levy sayesinde!
       Doğru ya...Le-chan bir yolunu bulabilirdi ne de olsa.
-Hadi.
-Ne?
-Eve dönelim!

FairyTail:YıkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin