Арън: Ще обясня правилата на малката ни игра... Гордън както виждаш си завързан с белезници за пода... над теб виси 42 кг желязо, готово да ти смаже лицето.... но може и да се отървеш, ако Адам успее да се отлепи от пода, да изкара ключа, който пуснах в корема на Нина... единия край на въжето е в корема й и за него е вързан ключа, а другия край излиза от устата й. Имаш 5 минути да се отлепиш от пода, 5 минути да изкараш ключа от корема на Нина и 3 минути, за да вкараш ключа в белезниците и да спасиш Гордън. Признайте си, че съм изобретателен...
Гордън: Ако не успее ?!
Арън: Мисля, че всеки знае какво ще стане.... Да започваме !!!
ГТА(дам)
Арън имаше един таймер в ръката си, който отброяваше времето ми.
Арън: Тик так, тик так...
Леко отлепих ръката си и забелязах, че цялата ми кожа остава залепена за пода... трябва ли да се жертвам за Гордън ?! Какви ги говоря той е най-добрият ми приятел... оставаха ми 3 минути и 40 секунди... стиснах силно зъби и започнах да отлепвам ръката си от пода... болката надделя и започнах да викам с цяло гърло... нямам избор трябва да продължа... отлепих двете си ръце и ми оставаха 2 минути и 53 секунди... добре тръгнах... ще успея ! Отлепих единия си крак, после и другия... остават ми 1 минута и 10 секунди... трябва да си отлепя гърба и ще успея....
Арън: Нямаш време Адам сбогувай се с Гордън !
Адам: АЗ ЩЕ УСПЕЯ !!! Крещейки тези думи се отлепих напълно от пода и ми оставаха още 10 секунди. Обърнах се и видях, че пода се беше покрил с кожата ми и малко кръв.
Арън: Браво Адам !!! Бърз си !!! Оценявам го... сега ще имаш още 5 минути, за да вземеш ключа от Нина....
Адам: 5 минути не са ли много ?!
Нина: Млъквай тъпако !!!
Арън: Мислиш, че просто ще издърпаш ключа ли какво ?! Ще я боли с всяко движение на въжето, защото е от рибарските въжета... Ще трябва да я изчакваш всеки път, след като мръднеш въжето, за да не я боли толкова и да не й отрежеш вътрешностите... УСПЕХ !!!
С тези думи Арън започна да отброява петте минути, които имах, за да взема ключа....А/Б
С вашите мнения реших да не убиваме Нина..., но това не значи, че няма да я измъчваме нали 😁. Приятно четене.
ESTÁS LEYENDO
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
TerrorПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...