26. Изненада !!!

748 71 10
                                    

ГТА(дам)
Затичах се към Нина, която беше обляна цялата в пот от видяното и страха...
Адам: Нина ще се постарая да не те нараня... ясно ?!
Тя само кимна и разтвори уста, готова за болката, която я чакаше. Дръпнах около 5 сантиметъра от въжето и тя се изпищя...
Адам: Заболя ли те ?
Тя поклати глава в знак на отрицание и ми направи жест да продължа да дърпам въжето...
Издърпах още 10 сантиметъра от въжето и видях как очите й се напълниха със сълзи... едва се сдържаше да не се разплаче... Гордън просто наблюдаваше отстрани облян в сълзи...
Гордън: Не й го причинявай... така или иначе ще умра...
Адам: Да, но защо не забавим процеса... ще направя всичко по силите си !
Дръпнах още 10 сантиметъра от въжето... това нещо няма край. Обърнах се към Арън, за да видя колко време ми остава...
Арън: Адам имаш 2 минути, а въжето е 50 сантиметъра !
Моля !!? Аз издърпах само 25 от него... не трябва да се разсейвам... мога да помогна на Гордън...
Адам: Нина сега ще се опитам да издърпам още 15 сантиметъра... това ще боли повече осъзнавам, но нямам нито време - нито избор...
Наведнъж дръпнах 15 сантиметъра от въжето и Нина започна да плаче... от устата й идваше кръв ?! Аз какво направих ?! Арън веднага дойде при Нина и я накара да отвори широко устата си...
Арън: Спокойно одрал с й езика...
Имах 40 секунди и 10 сантиметъра въже за изкарване !!! Дръпнах силно въжето и изкарах ключа от устата й... видях облекчение в изражението на Нина... оставаха ми още 15 секунди, а аз бях готов !!!
Арън: Браво Адам !!! Последната и най-важна част- Гордън. Готов ли си ?!
Адам: Просто пусни таймера...
Затичах се право към Гордън... чакай до него има още 6 ключа ?! Арън: Изненада !!! Трябва да изпробваш всички ключове и да намериш правилното, като трябва да отбележа, че ключовете на двете белезници не са еднакви !!!
Ама той сериозно ли ?! Гордън ми направи знак да не се пробвам, но аз няма да се откажа... Ще спася приятеля си на всяка цена !!!

А/Б
Мислите ли, че Адам ще успее ? Приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ