Capitolul 1

105 7 1
                                    

  BIIIIIIIP!!!! Biiiiiiip!!!!
"Sonerie idioata" spun si , nu știu cum, fac o mișcare greșita si cad din pat cu tot cu plapuma. La început nu mi-am dat seama. Apoi am simțit podeaua rece si soneria aia imbecila continua sa sune.
  M-am ridicat si am oprit-o făcând telefonul sa cada de pe noptiera , spărgându-i folia de protecție . "Minunat început de zi ai astăzi , nu Ally?"vorbesc eu cu mine însumi in timp ce ma îndrept spre baie si imi încep rutina zilnică. Imi iau o pereche de skinny jeans negri, o bluza cu mâneca scurta neagră si putin mai lunga cu o inima argintie, niste ghete si o geaca de piele. Imi las parul pe spate si ma dau cu putin rimel si gloss pe buze. Cobor in Bucătărie :
-Gata de prima zi de scoala , scumpo?intreaba mama.
-Daca te referi la prima zi de teroare..... Mda... Cred ca da...zic eu somnoroasa.
-Nu cred ca e asa de rău !
-Mama... E clasa a 12 a, logic ca e rău!
-Scumpo, ce poate fi atât de rău?
-Totul.raspund eu rece muscand din pâinea prăjită .
  Mama se da bătuta si se întoarce la tăiatul morcovilor.
-Unde e tata?o intreb eu.
-La munca, a trebuit sa plece mai devreme. Uite-ti ceaiul.
  Eu imi dau ochii peste cap si gust din ceaiul....
-Auch!strig eu când constat ca ceaiul e mult prea fierbinte.
-Frige!striga mama.
-Mersi ca mi-ai spus după ce am baut deja!
  "Grozava dimineața mai am si eu...."imi spun trista si imi iau geanta si telefonul si plec in drum spre iad:liceul.

  Totul avea sa se schimbe anul asta: anul trecut am dat un test prin care am fost repartizați la diferite clase. Eu am picat in cea mai buna si sunt mândra si bucuroasa in același timp , deoarece , cea mai buna prietena a mea e in aceeași clasa: Kate.

  Am intrat in liceu si m-am dus direct spre dulapul meu pentru a lua cărțile pentru prima materie. Apoi am plecat spre sala de curs .

  Pe drum am sunat-o pe Kate si apoi ne-am întâlnit la laboratorul de fizica.
-Salut,Ally, ce mai faci?intreaba ea radiind de bucurie.
-Eh, sunt bine, tu?spun eu .
  Ea se uita putin la mine. E adevarat ca n-am avut o dimineața prea liniștita si eram cât de cât obosita. Voiam ca ziua asta sa se termine mai repede.
-De ce arați asa? Zici ca esti i leguma fiarta!zice Kate râzând si automat si eu am ras.
-Am avut o dimineața nu chiar buna, recunosc eu.
  Am intrat in laboratorul de fizica unde am facut cunoștința cu câțiva copii: Thomas, Chris , Justin, Katniss si Felicity. Erau de treaba .

  M-am asezat lângă Kate in penultima banca, ultima banca rămânând goală. Ora a fost foarte interesantă . Defapt, jumătatea de ora.

  După jumătate de ora după ce a venit profesoara, se aude un ciocănit  si pe usa intra un baiat creț si îmbrăcat cu niste blugi strâmți si un tricou negru.
-Ai întârziat , băiete!zice profesoara.
-Mda, mă scuzați .spune băiatul cu un aer de indiferenta .
  -Aseaza-te la locul tau!slune profesoara putin iritată.
  Băiatul se îndrepta spre ultima banca. Înainte sa se așeze, s-a oprit si s-a uitat la mine , apoi a zâmbit si s-a pus jos.
  Cât de nesimțit ! A venit după jumătate de ora, si ii Răspunde in halul ăla profesoarei! Ce idiot!

  In timp ce scriam liniștita , am simțit o înțepătura si m-am întors la băiatul creț .
-Ce vrei?intreb eu indignata.
-Shh,calmeaza-te. O foaie.spune el iar eu cobor privirea pe banca lui si observ ca nu are nimic pe ea. Ii dau o foaie si ma întorc înapoi .
-Ai si un pix?intreaba el in șoaptă.
  Eu imi dau ochii peste cap si ii dau un pix apoi imi vad liniștita de ora.
  Când se suna de ieșire , eu imi strâng lucrurile si ies pe ușă, dar cineva mă prinde de mâna .
-Ne cunoaștem ?mă intreaba băiatul creț si eu observ ca are ochii de un verde de Jad.

  Vai , ce întrebare ! Logic ca nu ne cunoaștem , omule!

-Nu.spun eu încet.
-Eu sunt Harry.
-Eu sunt Ally.
-Mersi pentru pix, te superi daca il tin toată ziua? Am uitat totul acasa.

  Mă Mir ca nu ți-ai uitat si capul...

-OK.zic eu si dau sa plec.
-Ti-l dau maine.zice el si mă trage înapoi .
-Bine!strig eu si plec.

  Nu vreau sa am de a face cu el. E un ciudat . Un...ciudat. Are tatuaje pe ambele mâini si mi se pare ....ciudat . Nu pot sa neg faptul ca e frumos , dar asta nu înseamnă ca imi place de el .

  După ore, am decis sa merg cu Kate la cafenea. Am comandat un corn cu ciocolata si o cana de lapte cu cacao.
-Deci?intreaba Kate sorbind din cafeaua ei.
-Deci ce?o intreb eu.
-Cum a fost prima zi de scoala?
-Eh,buna.
-Esti foarte iritată azi.
-Sigur ca sunt!aproape ca strig eu. Am căzut din pat, mi-am spart folia de protecție la telefon , mi-am ars limba cu ceaiul si m-a enervat un copil idiot!strig eu la ea.
-Oh vai.zice Kate .

  In timp ce vorbeam cu ea si imi beam liniștita cafeaua , am observat ceva. Pe cineva. Pe el.
  Privirea lui era fixată pe mine, asa ca eu încercam sa i-o evit , uitându-mă la Kate care vorbea într-una de un baiat care "i-a luat mințile "-după ea.
  N-am reușit sa ascult nimic, deoarece băiatul ăla enervant se uita la mine si ma enerva. La un momente dat, m-am uitat la el si i-am mimat sa nu se mai holbeze. El a dat din cap că nu, apoi s-a ridicat si mi-a facut cu ochiul .

  Ce naiba e in neregula cu el?! Are probleme mintale ?!

  Kate se uita uimita la mine , eu ma uitam uimita la ea. Băiatul ăla tre sa se ducă la doctor.

Impossible love  ( Harry Styles ) ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum