1. pohled

318 23 19
                                    

Pohled Petra
Dnes je velmi důležitý den. Jdu dnes poprve učit. Učím na střední škole.

V mojí třídě je 25 děti. Z toho jsou pouze 5 kluků. Což znamená 20 malých puberťaček.

Jen prosím ať to nejsou namyšlené bárbíny.

Zrovna zvoní a já se pomalu vourám k mojí třídě.

Když vejdu všichni se baví až na jednu holku.

Seděla v první řadě hned u učitelského stolu.

Byla strašně moc nádherná. Její krátké hnědé vlasy asi nějak pod ramena. Neměla je ani rovné ani kudrnate, prostě takové všelijaké.

Vedle ní seděla očividně její BFF.

Když se naše pohledy střetly najednou jako by se zastavil svět.

Jak by SME existovali jen mi dva.

Měl sem pocit že se na sebe koukám přes 20 minut a ono jen 5 sekund.

Naše pohledy přetrhla její kamarádka když ji něco špitla do ucha.

Začala se smát.

Pohled Marii
Ten nový učitel byl strašně moc hezký.

Dívali jsme se na sebe a já doufala že to bude trvat hodně dlouho.

Hm. To by nesměla zasáhnou moje něj kamoska Lucka.

Řekla že ten učitel je sexy a já se okamžitě začala smát.

Divně na ně koukal.

,, Tak třído uklidněte se. Jsem váš nový učitel a budu vás učit češtinu a španělštinu. Uvidíme se každý den kromě čtvrtku a pak v pátek budeme mít dvouhodinovku. Teď přečtu každého jméno a vy se postavit a něco o sobě řekněte. "

Pohled Petra
Četl jsem jedno jméno za druhým a vždy sem doufal že se postaví právě ona.

,,Marie Vaculínová." tohle je poslední jméno tak to bude asi ona.

A taky byla.

Její odpověď byla však úplně jiná než ostatních.

,,Jmenuju se Marie Vaculínová-. Ráda čtu a jsem jako jediná že třídy ještě pa, to si do myslíte pane učiteli co chcu říct,ne?

Celá třída propukla v ohromně velký smích. A přiznán se já se taky smál.

,, To je super ne?" zeptal jsem se a třída se začala ještě víc smát a ona zrudla.

Byla strašně roztomilá.

,,Tak teď vám řeknu něco o sobě. Jmenuju se Petr Lexa. Mám přítelkyni. Někdy dávám přepadáky tak se radši učte pravidelně."

Najednou celá třída utichla a hleděla na mě.

Doufám že se vám tenhle díl líbil. Pokud ano můžete hlasovat nebo napsat nějaký komentář.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 06, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Svedená učitelemKde žijí příběhy. Začni objevovat