66.Pondely

56 4 2
                                    

💋💋Pondeli ráno a my zase stavame do školy .
Ve škole bude mít jako vždy ředitel proslov ale vůbec se nám nechtělo jo dobrý sice už jen par nesichu a do školy bude chodit pak už jen Alex a Mara ale oni tak , jo a at se neptate proč jdou na vejsu ale mám ostatním se nechce .

Ve škole

Ředitel:"Dobre ráno míli studenti , vytam vas znova ve škole po jasných prázdninách doufám ze jste si je uzily a tesim se na sloho prace meho 4 ročníku doufam ze jste si to uzily se vším všudy .
Doufám ze zbylé týdny a měsíce prezijem do maturit a plesu.
Tak konec mého klabiseni ctvrtaci za mnou a ostatní do tříd.

Andy

Ředitel domluvil a mi měly jít za nim vůbec jsme nevěděla proč .Šla jsem za nim , a on něco mlel neposkuchala jsem ho a psala mattymu SMS byl totiž úplně az v zadu.
Laska přiběhl a šel semnou ve předu.
Koukam do zadu na Alex ale nebyla tam a Mara se máme díval jako kde je .
Chvilku jsem přemýšlel a a pak jsem si uvědomila ze mi Alex rukama ze ji není moc dobře a ze si jde dat brufen na záchody .
Když jsem se otočila podruhé Mara už tam taky nebyl viděla jsem jen jak se zavírají dveře od zachadu dámských .
Zastavila jsem lásku at jde semnou a zjistíme co se děje.

Mara

"LASKO!"

"ne nechod jsem "

"co se děje "

"nic se neděje roje v poho"

"jo zlato to je v pohoří do sebe hodit 5 brufenu "

"není mi prostě dobře "

"lásko ale vypadas úplně v pořádku "

"a kdo kurva říkal ze fyzicky ...."

"zlato uklidní se "

"Pico si myslis ze je jen jeden způsob tak ti může byt špatně "

Chytil jsem ji a objal a septal ji do ucha.

"lásko mas me řekni mi co se děje"

"nic vážně zlato shshs"

"lásko proč places"

"zlato bolí to "

"co pak bolí miláčku "

"všechno lásko všechno snažím se si stojí nic nedet ale pak me začne bolet hlava a "

"pssssst lásko jsi semnou to bude dobrý vyresime to "

"laško jsem psychicky na dne "

"ale pssst mas me miláčku a te miluji scelehi svého srdce milat te budu i kdy se ti něčí stalo a miloval bych te i kdybis nebyla jsi pro me jedinečná zlato miluji te "

"taky te miluji "

"pojď pujdem lásko "

Andy.

Slyšeli jsme jak si tam povídají , a taknuz chtěli jít udělali jsem to tam ze jsem jako že přicházeli .
Potom jsme společně šli za tím ředitelem a měli jsme něco odnosit to tělocvičny a pak šli na tři hodiny na Dejak , Zemak a Chemii.

První byl dejak , seděli jsem vedle sebe všechno čtyři a. učitel mluvil Alex mela jít k tabuli zvedla se a šla stala tam a nevedla co ma dělat učitel zapnul jakousi prezentaci a Alex zacla mluvit.

První a druhá světová valja .

Bylo téma ocem Alex mluvila , poslouchala jsem ji mela ji zajímavou .
Konečně zazvonilo a my šli na zemak tam jsmennic nedělali volna hodina .

Šli jsme na oběd a šli si sedmou pod nás strom .
Kecali jsem a pak měli poslední hodinu chemii.

Na chemii jsem toho taky moc neděli natoze jako budou maturiky ale bylo nám to jedno.

Doma

Přišli jsme domu a každý dělá něco jiného Brémy s Jimmym šli ven Matty s Marku byli ve skusebe i s Pepou , Juli a Amanda šli taky někam ven Alex byla v kuchyni a vážila večeři na večer a já seděla v obývali a koukala na TV a učila se byzulu.
Alex nam udělala kávu a loukami jsem spolu na The Simpsons.

Jak už padal večer někdo si chodil pro jídlo nedo se šel umýt a tak ale stejně nakonec jsme šli všichni spát .

Doufám ze se líbí omlovam se za chyby a zato ze vyšel pozdě :* 💋💋💋

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat