,,Nemôžem uveriť tomu, že toto všetko robím kvôli mušliam." opakovala som, keď sme kráčali po tmavej pláži.
,,Rose, koľkokrát to ešte povieš? Kebyže to za to nestojí, neťahal by som nás tu ty trdlo." hodil po mne nechápavý pohľad.
,,Fajn. Ale ak nič nenájdeme, zabijem ťa na mieste." žartovne som povedala aj keď mi moc do žartu nebolo.
,,Prečo by sme nič nenašli?" jeho hlas sa miešal so zabáraním nôh do piesku.
,,Možno preto, že je ešte skoro tma?"
,,Mám to premyslené." dodal pokojne. No, to by som chcela vedieť ako.
Zrazu sa predo mnou objavil silný lúč svetla ktorý svietil z Niallovho Iphonu rovno do mojich očí. Bolo tak náhle, že sa mi stiahli zreničky až tak že to štípalo.,,Blázniš? Nemier s tým svetlom na mňa." karhavo so dodala keď som bola ešte stále trochu omámená z toho jasu v tme.
,,Dobre, prepáč." zašepkal, a mohla som cítiť ako prevrátil očami.
,,Ja ťa vidím." upozornila som ho.
,,Čo?" obrátil sa na mňa. ,,Čo som urobil?"
,,Prevrátil si očami."
,,Neprevrátil."
,,Videla som ťa."
,,Nevidela."
,,Viem že si to urobil."
,,Dobre. Prevrátil. Prepáč." porazenecky sa zasmial.
Kráčali sme ruka v ruke, a moje nohy sa čím ďalej zabárali do piesku.
,,Niall?" spýtala som sa.
,,Áno?"
,,Nezabočili sme moc do prava?" s obavami som sa opýtala.
,,Nie. Neboj." kľudne dodal. Mykla som plecami, a šla som ďalej. Robím to kvôli mušliam. Stále mi vŕtalo v hlave. Nie, robíš to kvôli Niallovi. Poopravila som sa, a započúvala som sa do zvukov na pláži, ktoré sprevádzal šuchot našich nôh po piesku. Užívala som si príjemný pocit jemného piesku keď v tom....
Vydala som zo seba zvuk, čo sa podobal vypísknutiu, keď som namiesto do piesku zaborila nohu do niečoho mokrého. Zľakla som sa, a vyskočila som na Nialla tak, že som sa mu ovesila okolo krku. Cukol so sebou, no udržal ma.
,,Čoho si sa zľakla prosím ťa?" reagoval na môj "útok".
,,Je tam niečo mokré a ja som do toho stúpila."
,,Rose." povzdychol. ,,Áno. Predstav si, že je tu more."
,,Povedal si že nie sme až tak na okraji pláže." bránila som sa.
,,Dobre. Ale pláž nie je na všetkých miestach rovnaká." ďalej pokračoval so svojou teóriou.
,,Tak si ma mal varovať." napomenula som ho.
,,Dobre. Už na teba budem dávať pozor."
Kráčali sme ďalej, a čím ďalej sme šli, tým viac som mala pocit že chodím po mori a nie po piesku. Nohy som mala mokré až po kolená a vtedy som zastala.
,,Ďalej nejdem." oprášila som si ruky.
,,Prečo?" zastal aj on.
,,Lebo ideme čoraz hlbšie a čo ak sa niekde utopíme."
,,Neboj sa Rose." cítila som jeho dotyk na mojom pleci.
,,Dobre." povzdychla som si, a šla som ďalej keď v tom na mňa pristála spŕška slanej vody.
,,Niall prestaň."
,,Ja som nič neurobil." obranne sa predo mňa postavil.
,,Jasné." zohla som sa, a ošpliechala som ho naspäť.
,,Rose, neprovokuj." zagánil sa.
,,Ty si si začal."
,,To neznamená že mi to musíš vrátiť." povedal vážne, no viem že aj on to povedal len zo žartu. Rozbehla skm sa ďalej, lebo veľmi dobre viem že ak nezdrhnem, pristane na mňa ešte množstvo slanej vody. Na moje šťastie som sa potkla, a pristála som vo vode, no tentokrát celá. Postavila som sa, no už som bola aj tak celá mokrá a za sebou som počula kroky. A už ma má. Super.
,,Myslela si si že mi utečieš bábika?" pricapil ma na jeho mokrú hruď. Začala som sa neskutočne smiať.
,,Na čom sa smeješ?"
,,Na tebe." nemohla som zadržať smiech. ,,Si mokrý. Si mokrý lebo si sa potkol tam kde aj ja."
,,To je pravda." smial sa aj on. ,,Ale teraz si to odpykáš." pošteklil ma po líci.
,,Nie. To nespravíš." odtláčala som sa od neho.
,,Ale áno." postavil ma na nohy, a než som si to stihla uvedomiť, zas na mňa pristala spŕška. Nie spŕška, ale tsunami.
,,Grr, zabijem ťa." ošpliechala som ho najsilnejšie ako som vedela.
,,Uvidíme kto koho." zasmial sa, a zobral ma na ruky.
,,Čo to robíš?"
,,Uvidíš." dostala sa mi odpoveď, s ktorou som nebola spokojná.
,,Nie. To nespravíš. Toto nie." snažila som sa vymaniť z jeho stisku.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Táto časť bola vskutku o ničom, ale mabudúca bude 'žhavá'. :)
Prepáčte moc, ja som proste neschopná a nestíhala som.
Môžte mi povedať v komentoch či tá časť bola až taká nudná ( áno bola ) . :)
Love ya Xx N Xx.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
Fiksi PenggemarNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...