27. Няма да ме липсвате

778 72 10
                                    

ГТА(дам)
Изпробвах 4 от ключовете и не станаха... остават ми още два и то все още съм на дясната ръка... имам 3 минути... 5 ключ влезе и бързо го завъртях, за да освободя едната му ръка. Успях !!!
Нина: Имаш 2 минути и 40 секунди Адам ! Можеш да го направиш !
Изпробвах 3 ключа и ми остават 2 ключа и само 50 секунди ?! И двата не проработиха ?! Това шега ли е ?!
Нина: Започни да ги пробваш пак !!
Послушах съвета на Нина... може би не съм пробвал досатъчно добре заради времето... остават ми 20 секунди... не този... и този не е... ето го !!! Имам 10 секунди ще успея... вкарах ключа на мястото му и бързо го завъртях... на последните 2 секунди успях да отключа и белезниците в лявата му ръка. Погледнах към Арън, който държеше дистанционно в ръцете си ?! По лицето на Гордън се изписа огромно облекчение. Тъкмо, когато избърса потта от челото си с дланите си, желязото падна на лицето му.........
Нина: Арън какво по дяволите направи ?!
Арън: Изпробва ги два пъти... не е по правилата...
Желязото падна от 30 сантиметрово разстояние право в лицето му и кръвта му се разпръсна по ръцете и лицето ми... той е мъртъв !!!
Адам: Ах ти кучи сине !!! Ще те убия мръсно копеле...
Арън: Нали знаеш, че теб не съм те измъчил още ?! Не си приписвай допълнително мъчения...
Завърза ме за стола отново и придърпа мъртвото тяло на Гордън извън стаята...
Нина: Къде го водиш ?
Арън: Ще го оставя пред дома му... може би така родителите му ще разберат, че е трябвало да го ценят повече... ще му помогна до някъде...
Нина: Помощ !? ПО ДЯВОЛИТЕ УБИ ГО !!! ЗА КАКВА ПОМОЩ ГОВОРИМ !
Арън: НЕ МИ ВИКАЙ !!! Стойте кротки, ще се върна след 10 минути. Няма да ме липсвате.
Адам: Дано те прегази камион !!!
Нина: Що за проклятие ?!
Адам: Знам, че не ме бива просто не се издавай...
И Арън напусна стаята...

А/Б
Днес качих 3 глави 👏 браво на мен 😁. Понякога не качвам с дни наред, затова качвам по много, когато мога. Приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora