Det var fredag formiddag, jeg havde været oppe siden klokken 06:00. Idag skulle jeg til USA jeg glædede mig vildt meget, jeg havde pakket færdig og var klar til at tage afsted. Jeg havde ikke set Thor siden Anthons fest, men jeg havde heller ikke lyst til at se ham, så det gjorde mit intet. Han havde knust mig hjerte og de følelser han havde var falske, alt det han sagde var falsk, alt det vi lavede sammen og det vi havde sammen var falsk fra hans side. Jeg var så indebrændt på ham, mig og Anthon havde aftalt vi bare var venner. Vi var begge enige om at vi ikke lå noget i kysset og det kun var fordi vi var fulde og jeg var såret. Jeg bar mine kufferter ned i gangen og pakkede de sidste ting i min taske. Blach, Sarah, Alba og Blachs børn kørte mig til lufthavnen, Christopher og Cecilie stod klar og ventede på mig da vi ankom. Jeg løb hen og krammede dem, vi satte os alle ned og skulle vente en time på at mig, Christopher og Cecilie kunne tjekke ind. Jeg regnede endelig ikke med at nogen vil komme og sige farvel fordi jeg jo havde holdt en lille afskeds middag for alle bois og mine veninder. Klokken blev 13:00 og vi kunne omsider tjekke ind, vi tjekkede ind og gik over for at sige farvel til alle. Jeg krammede dem alle og sagde farvel, det samme gjorde Cecilie og Christopher, de sagde selfølgelig også farvel til nogen af deres venner som var kommet for at sige farvel. I det jeg tar min kufferter i hånden er der en der råber mit navn, jeg vender mig rundt og får øje på alle bois og mine veninder, undtages Thor. Jeg smiler og løber hen til dem og krammer dem farvel, jeg fælder nogle tåre fordi jeg kommer til at savne dem så meget, især Anthon, maxi, Lauge, Alfred, Maria, Jacob, Theodor, Julie, Elisabeth og Helena. Jeg tar mine kufferter og går hen til rulle trappen mig, Christopher og Cecilie køre med den op og vinker til de andre. Vi skal vente 2 timer på at komme ind i flyet så mig og Cecilie shopper lidt, Christopher går på toilettet.
Christophers synsvinkel.
Jeg er på vej til toilettet i det Thor kommer løbene hen til mig. "Hey Chris vil du ikke være sød at aflevere denne gave til d/n når i er kommet til USA?" Siger Thor, "jo selfølgelig, hun er faktisk lige der over med Cecilie hvis du vil siger farvel." Svare jeg og sender ham et smil. "nej bare du giver hende gaven og ikke siger noget om jeg har været her lige nu." Svare Thor stille, "det skal jeg nok." Svare jeg og smiler til Thor igen. "Tak Chris, god tur vi ses." Siger Thor, "tak ja vi ses bro." Svare jeg. Vi smiler til hinanden og Thor smutter igen, jeg går på toiletter og derefter over til d/n og Cecilie igen.
Normal synsvinkel.
Christopher kommer over til os, der er 1 time til vores fly går, så vi går over og venter på at komme ind i flyet. Vente tiden vare ikke så længe, vi kommer ind i flyet og finder vores pladser vi sidder på 1 klasse, det er så luksus. Flyet køre, vi letter og så flyver vi mod USA.
YOU ARE READING
Et nyt kapitel
RandomSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...