32-NWMW Dağılıyor!

156 9 0
                                    

NWMW grubumuz çok iyi gidiyordu. Sohbetler muhabbetler eğlence bilgi sapık sohbetler fanteziler her şeyin olduğu bir grup. Ütopik bir alemdi Bu grup. Ama malesef gezegensel olaylar bizi çok etkiliyordu. Evrenle tabiatla maneviyatla olan bağımız fazlasıyla kuvvetliydi ve enerjiye daima açıktık. Ayın durumları gezegenlerin durumları bizi çok etkiliyordu ve 2015 yılı bu olayların zirve yaptığı bir yıldı. Ard arda gerçekleşen o kadar olayı zararsız atlatmamız imkansızdı. Mavi Ay(bir ay içinde iki defa dolunay olması) döneminden önce olan Süper Ay, Marsın Dünyaya yaklaşıp görülebilmesi, meteor yağmuru, Kanlı Ay, Venüsün normalden çok daha parlak gözükmesi gibi bir yığın gezegensel olay bizi altüst etmişti duygusal fiziksel psikolojik ve enerjisel çalkantılar yaşamıştık. Dünyadaki enerji kırılmalarıda cabasıydı bunun bize yansımasıysa bir anda gelen hiperaktivite ve sebepsiz yere dans edip kahkaha atmak ardından bir anda çöküp depresifleşmekti. Bipolar hastası gibi iki uçta gelip gidiyorduk.Mavi Ayın gücü bütün bir gece beni uyutmamıştı Süper Ayda öyle. Ve tüm grubumuzda bu enerjilerden etkilenmişti pozitif olduğu kadar negatif enerjileride hissediyorduk. Başımızdan aşağı dökülen kaynar su misali veya suratımıza çarpan rüzgar misali. Mavi Ay bize uzun zamandır görüşmediğimiz konuşmadığımız insanlarla sohbet etme karşılaşma şansı vermişti. Mavi Ay öncesinde üstümüzde biriken tüm negatif enerji akıp gitmişti. Ama iş işten geçmişti. Gruba aldığım Nerod Agrahın akıl hocasıydı rehberiydi abisiydi. Eskiden çoook kavga ettiğim bir insandı ama Agrahla buluşup onun geliştiğini gördüğümde Neroda teşekkür etmek istemiştim ve böylece tekrar konuşmaya başlamıştık. Onu gruba katıp katmama konusunda kararsızdım. Sonuçta egoist,dengesiz, narsist, tahammul edilmesi gereken ve devamlı huyuna gidilmesi gereken bir insandı ama bilgiliydi. Ve onuda grubumuza aldım. Nymeria ise daha önce grupla ilgili iyi şeyler hissetmediğini söylemişti. Ve bunun haberciside Nerodun gruba girmesiydi.

"Harima grubun geleceğiyle ilgili hiç iyi şeyler hissetmiyorum kötü şeyler olacak. Neden Nerodu gruba aldın?? bilmiyor musun onu grubun huzurunu kaçıracak! - boşver her şey olacağına varır bende biliyorum kötü bir şeylerin olacağını ama bırakalım zaman göstersin su akar yolunu bulur"

Bir süre sonra Nerodun ricasıyla Agrahı gruba aldım. "Harimacım grup gayet güzel ve burdan Agrahında faydalanmasını istiyorum rica etsem onu da gruba alır mısın?" Ve o an bombanın fitili ateşlenmişti. İlk zamanlar problem çıkartmayan Agrah sonraları tartışmalara sebep olmuştu. Çok bilmiş tavırları, siz nesiniz ki havaları... Bir yandan Dareska ile olan tartışmaları ve Dareskaya ettiği hakaretler. "Aynı hocana çekmişsin! Onun öğrencisi olduğun için kendini bir bok sanma! Ona mı güvenip konuşuyorsun sen kimsin!?" Gibi daha neler neler... Bense Nerodla bir sıkıntı yaşamıyordum hatta Dareskanın gelişiminde yaşadığı problemler konusunda ondan da yardım alıyordum. Dareska ise "Beni neden korumuyorsun? benim yanımda değilsin?" Diyerek bana çıkışıyordu. Ama haksız olduğu yerlerde sesimi çıkartmıyordum. Haklıysa yanında oluyordum. Oysa devamlı onun yanında olmamı istiyordu. Nerodu Agrahın seviyesiz konuşmaları yüzünde uyarıyordum ama bunu "ÖĞRENCİNE SAHİP ÇIK!" Şeklinde değil daha yumuşak bir şekilde söylüyordum fakat ne fayda... Nymeria ise korku ve endişeyle "Harima korkularımız gerçekleşiyor!" Diyordu bir yandan da grubun huzurunu korumaya çalışıyordu ama oda Agrahtan laf yiyordu. En sonunda Agrahı gruptan attım. Bu seferde grupta bloklaşmalar olmaya başladı. Otoriteye başkaldırı gibiydi. Bir kısmı Nerodu tutarken bir kısmı Nymeriayı tutuyordu bir kısmı ise ikisini birden. Ama kimse benim tarafımda değildi. Herkesi bir araya getirip kendi emeklerimle kurduğum grup bana karşıydı. Olayları toparladığımı sandığım anda aslında arap saçına dönmüş durumu evrensel enerjininde etkisiyle herkes görmezden gelmeye başlamıştı. Sorunlar halının altına süpürülmüştü Agrahıda gruba geri almıştım yine Nerodun özür ve ricalarıyla. Ama işler içinden çıkılmaz bir haldeydi. Herkes kendi halindeydi. Herkes kendisini ön plana çıkartıyordu ve grup kurallarına uyulmuyordu. Kimse bir diğerinin mesajını okumuyordu. Dinlemiyordu "He deyip geçmek" olayını hat safhada yaşıyorduk. Yaşadığımız çalkantı en çok beni etkilemişti. Üstüne birde kimsenin beni takmaması beni çileden çıkartmıştı. Ve bardak taştı. Gruba uzun uzun sövgülerle hakaretlerle dolu bir mesaj attım ve tek tek herkesi gruptan çıkartıp grubu dağıttım. Buna en çok üzülen Eva oldu. Tekrar bir grup açtı ve "Bu grubu çok seviyorum ve şu gergin hava bana kendimi kötü hissettiriyor. Kavgalarınıza çok üzülüyorum grubun dağılmasını istemiyorum nolur dağılmasın lütfen bırakalım bu kavgayı.." bir mesaj attı. Tartışmalar ordada başlamıştı bu sefer grup kendi kendini dağıttı. Ve bende çıktım ama Evanın içten gelen bu isteğini üzüntüsünü görmemezlikten gelemedim ve Neroda mesaj attım. " Nerod ben iyi değilim hemde hiç. Grup dağılmasın başı bol kalmasın grubu bu sefer sen aç ve yönet ben iyileştiğimde sana söylerim beni tekrar dahil edersin." Nymeria ise hem üzgün hem sinirliydi "Grup zaten kontrolünden çıkmıştı Nerod da alttan alttan ele geçirmişti sende tüm ipleri gittin ellerinle ona teslim ettin. Grup şimdi hiç iflah olmaz." Demişti. Ralep ise durumlar hakkında Nymeria ile özelden konuşmuştu. Attığı ses kaydını Nymeria yanlışlıkla Neroda gönderdi. Neroddan uzuunca tehdit gözdağı ve hakaret dolu bir ses kaydı aldık. Aslında olay onunla alakalı değildi ses kaydında hiç bir hakaret yoktu olanlarda Neroda söylenmemişti Nerodunsa bunu anlayamayacak kadar gözü dönmüştü ve Ralep ile araları bozuldu. Konuşmanın başını ve sonunu bilmediği içinde daha fazla parlamıştı ve hepimize ateş saçtı. İşler çığırından çıktı elli kere açılıp kapanan grup bok olmuştu ve Nymeria ya şöyle söyledim.
" Valla artık hiç umrumda değil. Ben bu gruptan umudumu kestim. Ne halleri varsa görsünler zaten işin boku çıktı ne kural takan var ne beni takan var. Fazla muhabbet tez ayrıkık getirirmiş aynen öyle oldu. Sende boşver unut gitsin!"
Geçen bir haftadan sonra toparlanmıştım. Ve gruba tekrar alındım. Kimsenin ağzını bıçak açmıyordu. Tüm o yaşam enerjisi ölmüştü. Bense konuşmuyordum konuşsamda geçmişden bahsetmiyordum. Ve Dareskayla buluştum. "Telefonunu versene grupta benim arkamdan neler konuştular mesajları okuyacağım! -Ya boşver birşey konuşmadık. Bir kaç bişey söylendi hatta bak okıyım." Diyerek okudu. Sonra ısrarlarıma dayanamayıp telefonu verdi. Dareska o grupta benim arkamdan demediğini bırakmamıştı. Benimle dalga geçmişlerdi. Dareska Agrahla beraber beni yerden yere vurmuşlardı. Ama Dareska bazı mesajları silmişti. Benden korkusuna. Ama o mesajlarıda biliyordum çünkü Nymeria bana konuşmaları göndermişti Dareska göstermeden önce zaten biliyordum. O yüzden Dareskaya hiç bir şey söylemedim ve zaten bildiğim için mesajlara şaşırmadım. Ama güvenim ve sevgim azalmıştı. Ve grupta tekrar kavga çıktı ama bu sefer kavga özele taşınmıştı. Agrah Nym ile kavga ediyordu. "Benden 3-5 ay önce başladın diye kendi büyük görme! Harimada Sende aynı bokun lacivertisiniz! Çok biliyomuş gibi konuşma defol git yüzün varsa cevap ver! Yüzsüz orospu!" Nymeria çok sakin ılımlı hoşgörülü bir insan olmasına rağmen bu mesajları hatta daha fazlasını görünce hem üzülmüştü hemde sinir küpüne dönmüştü. Ben ise ondan daha sinirliydim. Çünkü Nymeria en az benim kadar eskiydi 6. Yılıydı. Agrah ise benim ilk öğrencimdi ve benimle beraber ilk uygulamalarını yapmıştı ve kendisinin daha 2. Senesiydi. Attığı iftiralar sarfettiği hakaretler küfürler yetmemiş gibi en nefret ettiğim şeyi yaptı ve sevdiğim bir arkadaşı hatta onun Bilgisini aşağıladı. Bende ona şöyle bir mesaj attım.
" Sana şimdiye kadar söylediğim tüm iyi şeyleri geri alıyorum. Bir milim ilerleyememişsin hiç yol katedememişsin. Senin kadar ezik, aşağılık kompleksi olan, zavallı, cahil bir insan görmedim. Orospu sen olurdun ruhun orospu senin. Ama balina gibi olduğundan kimse suratına bile bakmıyor. Yağ fıçısı siktir git sende Nerodla aynı bokun lacivertisin! Bir daha bizimle muhattap olma!" Agrah ise hemen mesajı Neroda göndermiş. Ve Nerod direk ses kaydı attı
"Bir daha benim adımı ağzınıza almayın benim üzerimden muhalefet yapmayın! Ne demek bu aynı bokun lacivertisiniz! Size ne!? Çok sinirlendim elim ayağım titriyo asabımı bozmayın benim bir dahada Agraha laf atan karşısında beni bulur!!"
Bu kadar olumsuzluğun üzerinden bir süre zaman geçti ve grup tekrar toplandı. Ama Nerod ve Agrah grupta yoklardı. Grup eski huzuruna kavuşmuştu. Ama ilişkiler fazlasıyla zedelenmişti.

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin