(Yukarıdaki görsel benim çekimim değil photoshop hikaye kapağı ise benim çekimim))
Gezegensel olayların olduğu sıralarda Dareska bana "Harima seni bir yere götürücem bayılacaksın!" Dedi. Bende hiç sorgulamadım. Beraber Avaloyun sonuna gittik. Balıkçı tekneleriyle dolu olan bir marinaydı ve bir sürü dalgakıran vardı. Dalgakıranlardan birininin sonuna doğru yürüdük. Bir tarafta Ay doğmuştu. Gündüz vakti görünen bir hilal. Ve o gün Dareska kendisine Hilal şeklinde bir kolye almıştı. Diğer tafta ise batan Güneş. İkimizde çok mutluyduk. Ayın ve Güneşin terazi gibi gözükmesi oraya bu ismi koymamıza sebep olmuştu "Denge Noktası". Aslında Denge noktasının keşfi ve doğuşu Dareskanın Sürüye özenmesinden ibaretti. Çünkü cadılar olarak doğa bizim mabedimizdir. Özel kutsal alana ihtiyacımız olmaz. Zaten istediğimiz yeri kutsallaştırabiliriz. Süpürgeyle temizlediğimiz yer kutsallaşır ve temizlenir. Biz manzarayı izleyip konuşurken bulutlar kurt şeklini almıştı ve tam güneşin önündeydi. Biz manzaranın büyüsüne kapılmışken meteor yağmuru başladı. Kayan yıldızlarla o inanılmaz gün mucizeye dönüşmüştü. Dareskayla beraber bir yanımızda Güneş ve üzerindeki Kurt silüeti tamda hayatımıza kurtlar girmişken bir yanımızda Ay ve gökyüzündeki yıldızlar ve kayan yıldızlar. O gün Dareska ile elele tutuştuk ve "İmkansızın Gerçekleştiği Gün" de ve bir mucizeye tanık olduğumuz onu yaşadığımız anda Tanrılara Evrene Yaratıcıya seslendik. Ve dileklerimizi yüksek sesle söyledik.
"Aşkın huzurun mutluluğun geleceği gün bugünden başlasın. Güzel zamanlar burda başlasın. Dareska ve Harimanın hikayesi macerası burada başlasın. Hayatımızdan tüm olumsuzlukları negatiflikleri kötülükleri gereksiz insanları bugün çıkartıyoruz.Eski acılarımızı yaşanmışlıklarımızı üzüntülerimizi burada bugün bırakıyoruz terkediyoruz. Bir daha olumsuzluk yok bir daha üzüntü yok bir daha kötğ sözler yok. Bugün değiştiğimiz gün bugün mucizeyi hissettiğimiz gün. Asla unutulmamak üzere aklımıza kazınması gereken gün 19.08.2015. Asla unutmayacağımıza verilen sözleri tutacağımıza söz veriyoruz dileklerin gerçekleşeceğine inanıyoruz sesimizi duyun Tanrılar."
O anki duygularımızı anlatacak kelimeler yok ama hislerimizi tekrar hatırlatan resimlerimiz var. Aklımıza kazınanlar müstesna.
Hikayelerin başına eklediğim görseller arasında konularla alakalı olarak çektiğim resimlerde var. İllüstrasyonlar hariç diğerleri orjinal ve gerçek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...