Sunt trezită de o persistentă bătaie în uşă.Îmi ridic capul dintre aşezături şi privesc spre ceas şi observ că e abea 6:40AM. Zgomotul înervant continuă până mă ridic din pat şi deschid uşa.În ea stăte Allison cu o expresie şocată-Ce dracu' e cu tine aşa la ora asta?Ar trebui să fii îmbrăcată deja,îmi spuse ea.
-Ce tot îndrugi acolo?Nu e nici şapte dimineaţa!
-Tu ai aruncat o privire la orar?Avem ore de la 7,asta nu mai e o şcoală de stat la care te trezeşti la amiază şi poţi întârzia.Avem program fix care trebuie respectat,aşa că mişcă şi te îmbracă mai repede altfel plec la cursuri fără tine,spune şi iese închizând uşa după ea.La dracu' cum de nu am observat că avem ore de la 7?
Mă îmbrac cît pot de repede,îmi pieptăm părul lung şi las pe spate.După ce termin ies afară din cameră unde Ally ( Allison) mă aşteaptă întisă pe canapea cu picioarele pe masă şi citind dintr-o revistă.
-Ai terminat?mă întreabă aceasta
Dau afirmativ din cap şi ieşim împreună din cameraÎntrăm pe coridorul unde se află dulapurile noastre,ne luăm cărţile şi pornim spre sala de curs.
-Vei sta cu mine în bancă dacă nu te deranjează,mă anunţă Ally.
-Desigur,oricum nu cunosc pe nimeni altcineva,răspund euIntrăm în clasă şi ne aşezăm în a doua bancă de pe rândul din mijloc.
Colegii ne aruncă câteva priviri după care îşi reiau activităţile.-Hey Derek,ce mai faci?Unde e Scott?întreabă Ally pe un coleg blond din spatele nostru.
-Bine bruneto' dar tu?
-Grozav. Ţi-o prezint pe Bella,noua mea colegă de cameră
-Încântat, eu sunt Derek se reprezintă blondul.Aţi auzit că avem profesori noi?Cei care au fost până acum erau prea bătrâni şi ramoliti aşa că au fost nevoiţi să îi schimbe.
-Serios?Şi pe cine au înlocuit?întreabă Ally
Derek stă o clipă pe gânduri înainte să răspundă:
-Pe foştii profesori de istorie şi sport.Cei care au venit sunt noi şi cred că ne vom putea uşor joc de ei,spuse Ally bosumflată.
-Eee voi faceţi cum vreţi.Eu la ora viitoare nu vin, veniţi cu mine?întreabă Derek
-Ora viitoare avem Istoria, e prima oră de anul acesta cu un profesor nou şi tu vrei să chiuleşti?întreb eu mirată
-Care-i faza?Mă doare fix undeva de noul prof,răspunse Derek
-Ok,dacă tu vrei să mai stai mult aici stăi pe afară şi nu veni la ore,dar pe noi nu ne împlică,spuse Ally.Uşa se deschise şi în clasă intră profa de engleză, o doamnă trecută de vârsta a doua,roşcată, şi cu o pereche de ochelari la ochi.
-Good morning! salută aceasta-Good morning teacher,răspunde clasa în cor.
-Să mă prezint pentru cei care sunt noi şi nu mă cunosc.Numele meu este Alice Lookwood şi vom face engleza împreună pe parcursul şederii voastre aici.
Am petrecut ora recapitulând noţiuni mai vechi,asta până când atâţia mi-a fost distrasă de doi băieţi din ultima bancă care râdeau şi distrugeau atenţia celor din jur.Asta până când profa se enervează şi bate cu palma în catedră.
-Hey voi doi aia din ultima bancă, aţi mâncat ceva condimentat sau stricat de dimineaţă de n-aveţi stare?întreabă profa şi toată clasa începe să râdă.
-Nu doamnă, colegul meu îmi spunea ceva,atâta tot,răspunse unul dintre ei.Cei doi tăcură în semn că nu vor să ne împărtăşească şi nouă micuţul lor secret.
-Dacă vă mai prind pe vre-unul dintre voi derajându-mi ora primeşte test din toată materia cu două puncte scăzute,ăsta e valabil pentru toată lumea,spuse ea.
Ne continuăm restul orei în linişte.Când aud clopoţelul sunând mă simt ca cum aşi fi fost eliberată.
-Doamne Sfinte, aşa e la fiecare oră?întreb eu
-Da,cu ea nu te poţi pune.Anul trecut a lăsat trei corigrenţi doar fiindcă au avut curajul să intre după ea şi să aşeze fără să-şi ceară scuze,îmi spuse AllyAm dat de dracu',îmi strigă coştiinţa mea.
-Eu mă duc până la cameră,am uitat să îmi iau caietul de istorie,mă întorc cât de repede pot,mă anunţă Ally
Mă ridic din bancă şi mă îndrept spre ieşire, clasa fiind aproape goală.Ajung la dulapul meu îmi las cartea de engleză o iau pe cea de istorie.Îmi închid dulapul şi când dau să mă întorc înapoi în clasă mă ciocnesc de un corp solid şi îmi scap cărţile jos.
-Scuze, mormăi eu şi mă aplec să îmi culeg cărţile de pe jos
-Nu-i nici o problemă,îmi spuse .. bărbatul şi se aplecă şi el să mă ajutePrivirile noastre se întâlnesc preţ de câteva clipe şi sunt pierdută în albastrul ochilor lui. Îmi întorc rapid privirea înainte să creadă că mă holbez la el.
-Data viitoare fii mai atentă,ai putea să te loveşti,îmi spuse acesta apoi îşi continuă drumul pe coridor. Eu rămân câteva momente nemişcată analizândul din spate.Era înalt şi îmbrăcat la costum,nu avea cum să fie elev,dar nici profesor,părea prea tânăr.Scutur din cap ca să nu mă mai la asta şi pornesc spre sala de cursuri unde Ally mă aşteaptă nervoasă.
-Cât îţi ea să aduci nişte cărţi?întreabă aceasta
-Am fost blocată în trafic,spun eu aşezându-mă la locul meu.
-S-a îzbit cineva în tine?mă întreabă Ally
-Invers,spun eu plictisită
-Ai dat de peste o bombă sexy?întreabă aceasta cu o sprânceană ridicată şi cu un zâmbet jucăuş pe buze.
Dacă ai şti tu, spun eu în gând
-Pe aproapeConversaţia noastră este întreruptă când uşa se deschide şi se făcu linişte.În clasă intră noul profesor de istorie, mai exact tipul peste care am dat mai devreme pe hol.Rămân şocată cu gura deschisă şi ochii mari.
-S-a întâmplat ceva?arăţi de parcă ai fi văzut o fantomă, îmi spuse Ally.
-Sunt bine...spun eu.Va urma..:)