Přespání

54 7 6
                                    

Dokoukali jsme Rychle a Zběsile a začali přemýšlet co si pustíme dál. "Cink" zapípal mi mobil. Přišla mi zpráva od Joshe.
"Ahoj Jenny,jsi doma?"
"Ahoj,jo jsem proč?"
"Rozešel jsem se z holkou a potřeboval bych si o tom s někým promluvit."
"Ty jsi měl holku?!"
"Jo,jsi k dispozici?"
"Jo,ale je tu i Nina,neva?"
"Tím líp."
"OK tak za 10 u ?"
"Jej a Děkuji"
"Nino?!"vyjekla jsem na Ninu.
"No?"
"Josh měl holku?"
"Jj"
"Aha." Odpověděla jsem Ní ne a řekla jí že přijde Josh. Měla jsem pro to pochopení,známe se krátce.
Uběhlo asi tak 10 minut a přišel Josh. Šla jsem mu otevřít. "Ahoj Joshi." "Ahoj Jenny."
Šli jsme do mého pokoje. "Ahoj Nino."
"Ahoj."
"Tak povídej."řekla jsem mu a začala ho poslouchat.
Celý nám to řekl trvalo to asi tak 10 minut.
Tak jsme si povídaly,ale Nina už šla spát. Tak jsme si povídaly asi tak 30 minut. Nastalo to trapný ticho. Najednou jsme se začali přibližovat. O můj bože mi si dali pusu. Po myslela jsem si,ale líbilo se mi to. Podívaly jsme se na sebe takovým tím romantickým pohledem. Rozhodli jsme se že půjde spát.
"Dobrou Jenny."
"Dobrou Joshi."
Já nemohla usnout,protože jsem přemýšlela nad tím jestli jsem se do něj zamilovala nebo ne. Dostala jsem se k tomu že jo. O můj bože. Radši půjdu spát. Myslela jsem se a usla
Je ráno a já se probudila jako druhá. První byl Josh. "Ahoj."
"Ahoj."
"Hale to co se stalo včera,teda spíš dnes brzo ráno,jako že se to nestalo jo,zapomeneme na to jo?"
"Jo."odpověděla jsem normálně, ale byla jsem taková přešlá. Přeci nemůžu milovat svého nejlepšího kamaráda.
Asi po 15 minutách se probudila Nina a šli jsme se nasnídat.
Měli jsme nějaký cereálie s čajem.

Pokračování příště. Chtěla bych vám moc poděkovat za hlasy a přečtení.
Ahoj příště!!

Nešťastně ZamilovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat