Ertesi sabah uyandığımda başucumda birkac poset vardı. İlk basta tedirgin oldum çünkü daniel ortalıkta yoktu. Poşetleri açtığımda icinden pantolon ve ultra seksi gobek ustu tişört cıktı. Tişörtün onu V yaka ve fazla acık detayları oldugu icin ilk basta giymek istemedim ama daha sonra dayanamayıp giymeye basladım.
Ben kıyafetleri giyerken mutfaktan omlet kokuları geliyordu. Koku o kadar cok hosuma gitti ki kendimi bir anda mutfak yolunda buldum. Kokuyu takip ettim ve gözlerime inanamadım. Okulda kendini begenmis bencil daniel bana ozel kahvaltı hazırlamıştı.-Günaydın sarı.
+Gunaydınnnn (esneyerek )
-Agzını kapa sinek gircek simdi :D
+ (omzuna vurarak ) ha ha haaa!
-Hadi cok gulme de otur yemegini ye okula gec kalıcaz.hâlâ inanamıyordum. Daniel bana dokunmamıstı bile. Aslında kalbi cok safmıs. Onun hakında yanlıs düşüncelere kapılmısım. Ama benim hayatımda olacak erkek o degildi, olmamalıydı, olamazdı zaten.
O son derece yakısıklı ve zengin, ben ise cirkin ve fakir. Sırf gecinebilmek icin okuldan sonra garsonluk yapıyordum.-Hey sarı, ne dusunuyorsun oyle?
Bu sesleri duyduktan sonra bir an irkildim. Sonra bana neler oldugunu anlamaya calısan gozlerle bakan daniele baktım.
+Hic, bzim okula beraber gittigimizi goren kızların tepkisini merak ediyorum.
-Neden, cok mu anormal bişey?
+Hayır degil de. ...
-Eee o zaman?
+Seni hos bulan kızlar var.
-banane.
+Neden ilgilenmiyosun ki? Onlar cok guzeller?
-Guzel olsalar nolcak. Benim sevgi hormonum bozuk kızım. Ben kimseyi sevemem. Ha birlikte olmak isterlerse seve seve olurum ama onları asla sevmem.Bu sozleri duyduktan sonra daniele olan ilgim azaldı.
-Hadi gidelim yoksa gec kalıcaz sarı.
+tamam sunu da yiyeyimm
- (kolumdan tutarak cekti) hadi dedim yaa sonra yine yersin.Arabaya bindik ve radyoyu actım. Guzel bir ask sarkısı çıktı. Radyoyu kapattı. Bi an bakıştık, sonra;
+Neden kapattın?
-Tarzım degil.
+neyse bende uyurum.15 dakika sonra okula vardık. Selenanın gozleri daniel'in arabasındaydı. Daniel indi, sonra bende ardından indim. Selena beni gorunce sinirli sinirli daniele bakıp iceri girdi. Bense gülüyordum. Danielle okulun icine girdik. Butun kızlar sinirli gözlerle bana bakıyordu.
Danieli dürttüm, bana "bisey olmaz" der glbi bakıs attı. İcim birazda olsa rahatlamıstı.+daniel sen sınıfa git, ben tuvalete gidicem.
Tuvalete gittim ve elimi yuzumu yıkadım. Ardından kapı cok hızlı kapandı ve kilitlendi. Bir an durdum, sonra kapıya koşup vurmaya basladım.
+Hey, daniel sen misin? Heeyyy yardım etsenee! İmdaaattt!
Fakat kimse duymuyordu cunku ders zili çalmıştı ve tuvalet en aşağıdaki kattaydı.. Peki beni kim kurtaracak?????