Partea 13

14 3 0
                                    

4 aprilie                                             12:45

Sunt in pauza.Azi am fost cu Emily ai am alergat cam 1 ora.Stiti a fost chiar foarte bine.In timp ce alergam ascultam muzica si priveam cum rasare soarele.A fost super.Ar trebui sa facem asta mai des.Azi la ora de sport m-am descurcat intr-un fel mai bine decit deobicei,ceea ce afacut-o pe profa mea mindra de mine.

17:40

Sunt super incintata de ceea ce am realizat.Desigur la atelier.Mi-am terminat rochia,arata super!!!Doamna Mira a spus ca saptamina viitoare o va pune la vitrine asta ce este SuperTare.

7 aprilie                           20:10

Mi-am facut bagajul.Adica 2 rochii,citeva tricouri,3 fuste,1 pereche de blugi si 2 perechi de pantofi cu platforma.Sa nu uitam si de trusa mea de machiaj,ochelari de soare,parmul meu Dolce Gabbana si citeva accesorii.Sa fiu sincera nu stiu la ce sa ma astept de la intilnirea de miine.Dar dupa cum am mai spus nu cred ca EL ar putea sa-l schimbe pe  Brook.Dar macar sa ma tin de cuvint si sa vin.Deci sa revizuim.Miine.Pizza Italia.Ora 20:00.Ok,cred ca ma voi descurca,cit de greu poate fi?

Ok,cred ca ma voi descurca,cit de greu poate fi?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

22:30

Sunt in avion.Si exacct unde imi place.La geam.Mi-am scos din geanta cartea mea preferata si sunt mai mult decit pregatita sa citesc.Tata citea niste reviste care erau disponibile in avion.Parea destul de concentrat pentru ca trebuia sa-l ghiontesc ca sa abserve stiuardeza care a venit sa ne intrebe daca doream o gustare.De ce ai putea fi captivat de o revista a unei companii de zbor?Care este destinatia avioanelor,sau care este numarul de angajati?Cite odata chiar nu-l pot intelege pe tata. Deci citeam cit citeam,pina cind s-a anuntat ca ajungem peste 10 minute.Nu-mi venea sa cred ca ma intorceam in Franta dupa aproape 2 luni pentru 1 sau 2 zile.

00:30

Am ajuns la hotel si ne-am cazat.Nu prea am apucat sa despachetez caci sunt cam...sa zicem moarta de oboseala.Tata e la dus,iar eu diabia imi mai pot tine ochii deschisi.

8 aprilie                             10:10

Doamne,cit am dormit!Parca am fost in sezon de hibernare.Bine ca m-am trezit caci tata ear gata sa plece.I-am spus planurile mele pe ziua de azi  iar el mi-a spus ca se va afla la oficiu pina tirziu.Cea ce inseamna ca trebuia sa ma duc la el dupa intilnire.

Dupa ce tata s-a dus am ramas....singura,singurica.Ah,gustul dulce al libertatii care va dura mai putin de 20 de ore.Ok,deci m-am imbracat si m-am dus sa iau micul dejun.

11:20

Deci cam nu am ce face si mai trebuie sa stau in camera cam 6 ore.De ce 6?Simplu!La 18:00 trebuie sa ma pregatesc iar la 19:00 sa ma duc la local.

Chiar nu stiu ce sa fac!Aproape ca-m uitat,trebuie sa-mi termin de citit cartea.Ce idee geniala!Sunt pur si simplu talentata la gasit idei bune in momente critice de plictiseala.De exemplu cind eram mai mica cam....6 ani cred muream de plictiseala si deaceea m-am hotarit sa ma fac o bucatareasa.Dar nu una simpla.Ci una care stia sa combine tot ce gasea prin bucatarie.Si deci am inceput prepararea unei tartine si trebuia sa folosesc tot ce gaseam in dulapurile de jos.Deci am luat o felie de piine prajita si am pus deasupra niste jeleu.Dupa am pus citeva stafide.A urmat o lingura de iaurt.Apoi am luat o muratura si am asezat-o pe canapeaua de iaurt.Iar apoi am luat o sardina si am pus-o cu mare grija ca sa nu sa se scufunde in saltea.Iar ca sa-i fie cald sardinei am invelit-o cu o frunza de spanac pe post de patura.Iar la final am pus cealalta felie de piine.Mmm,mirosea a oua stricate murate cu jeleu.Si ca procedura sa fie completa am luat o gura zdravana din propria mea capodopera.In acea zi n-am mai mincat nimic.Ma durea burta si aveam si greturi.Mama m-a dus la medic pentru o consultatie.Se pare ca eram intocsicata si cam trebuia sa stau 2 zile in spital.In acele zile am primit injectii si pastiel gretoase.Ceea ce m-a facut sa urasc simplele consultatii pentru ca o consulatie te poate interna in spital,iar in spital esti violat de injectii si speriat de medicii cu masti.Asa ca nu mai am nevoie de o asemenea experienta.

In fine,cind ma duceam acasa,mama m-a intrebat ce facusem pentru ca stia ca sunt foarte creativa.I-am spus ideea mea geniala iar ea mi-a sous ca uneori pre multa creativitate strica.

JURNALUL MEUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum