Ahojky!
Konečně zase nová kapitol(k)a :) tentokrát půjde o něco VELMI speciálního. :) přeji pěknou zábavu ;)
Byl večer. Zrovna jsem si balila do školy a koukala se na rozvrh. Ani jeden normální předmět. První: ovládání vody. Druhý: vodní sebeobrana. Třetí: historie vládců. Čtvrtý: tvarování vody. A pak volná hodina. Super! Volné hodiny mám nejradši hned po obědě. Pokud tedy není čočka na kyselo...
,,Tak dobré ráno, studenti! Doufám, že jste se dobře vyspali. Protože energie budete dnes potřebovat mnoho! Začneme tím, že si zopakujeme cítění vln a energie vody." Dala jsem ruce do vody přede mnou v kádince a opět cítila její energii jako minule.
Po nějaké chvíli k nám zase promluvila paní učitelka. ,,No, to bychom měli. Teď se jdeme vrhnout už na něco dalšího. Nyní budeme dělat vědomě na hladině vlny. Ne však způsobem, že začnete hýbat s nádobou." Chvíli nás nechala abychom se s tím potrápili sami, pak nám poradila: ,,Zaměřte se na hladinu vody a představte si, jak se na ní začínají dělat vlnky." Byla jsem velice překvapená, když se stalo tak, jak říkala paní učitelka. No tak jasně, ona už je zkušená, ale pochopte to...pro mě to bylo něco...úžasného. Voda udělala to, co jsem chtěla aby udělala! Yay!
Hodinu vodní sebeobrany jsme měli ve speciální tělocvičně, která byla vybavena modrobílými mozaikovými stěnami a bílou podlahou. Tahle tělocvična byla obrovská. Tak velikou místnost jsem ještě neviděla. Uprostřed místnosti byla nádrž s vodou(něco jako větší bazén), a z ní vedla voda čistá jako křišťál do dalších menších nádrží, které byly rozmístěny po obvodu místnosti. Každá nádržka měla svého panáka, který měl symbolizovat útočníka. To pro nás ale zatím nebylo. ,,Děcka, začneme vlnou. Zkuste vytvořit vlnu, která ale bude stoupat nahoru, nikoli dopředu. Tak. Představte si vlnu jak se vám zvedá z vodní hladiny. Udělejte to stejně jako v minulé hodině. Jen trochu větší a nahoru." Jdeme na to. Vlna se vytváří, vlna se zvedá. Ne. Vlna se jen tak zvedla a pleskla sebou o hladinu. Znovu. A znovu. Na potřetí se mi to povedlo. ,,Výborně, Clair! Přesně takhle to má vypadat! Máš jedničku." Hurá! Další jednička! ,,Clair, můžeš si odpočinout. A vy ostatní se ještě snažte." Na konci hodiny za mnou přiběhla úplně propocená Eleanor a začala mě vyslýchat, jak jsem to udělala. ,,Nevím. Ani jsem nevěděla, jak se mi to povedlo..."
Třetí hodinu máme historii vládců. To je jako děják. Pruda. Učili jsme se jen o prvních vládcích a o tom, jak se naučili ovládat živly. Tenhle předmět mě moc nezaujal.
Tvarování vody. No, jsem docela dost zvědavá, co to bude.
V učebně tvarování vody byly stolky z plexiskla a na nich kovové nerezové ,plechy'. ,,Studenti, ani nevstávejte. Hned začneme. Před sebou máte tác. Nalijte si na něj trochu vody ze džbánu na vašem stolku. Tak, dobře. Nyní zase použijte vaši mysl k vytvarování vody. Zkuste počáteční písmeno vašeho jména. A ještě chci dodat, že cílem dnešní hodiny je sestavit vaše křestní jméno. Třeba u vás," ukázala na mě, ,,to bude Clair, že ano?" Přikývla jsem.
Dali jsme se do práce. Nevím, jak to dělám, ale zase jsem to měla správně jako první. ,,No tedy Clair, jak to děláte? Máte u mě jedničku." Páni. Jak to ksakru dělám? Ne, že by mi to vadilo, to ne, ale... je to divný...
Tak tohle byla asi moje nejdelší kapitol(k)a :) zatím :D snad se Vám líbila...teď jsem pryč, tak asi nebudu přidávat kapitoly moc často. Ale nějaké přece jo... :)
ČTEŠ
Čtyři vládci, Čtyři živly
FantasyMůj příběh bude o tom, že dívka jménem Claire, prožívá dvanáctileté období a dostane se i do situací, které jí nejsou zrovna příjemné. Pak ale zjistí, že není obyčejná, jak si myslela. A dokonce zjistí, že není jediná, kdo má podobné schopnosti jak...