#Dvadsiata Siedma Časť

156 18 37
                                    

Zo spánku ma prebraly výstreli. Pomaly som vstala a dotackala som sa k oknu. Chytila som sa hŕdzavých mreží a pomaly som sa začala ťahať hore. Ruky som mala slabé a rany sa mi začali otvárať, ale ja som sa snažila nepustiť sa. Keď už som mala výhľad cez mreže, zistila som že sa nachádzam na nejakom kopci. Zbadala som menšiu čistinku na útese, ktorý bol nad jazerom. Jazero... Útes... Tá noc... Hviezdy... Ben... Moje zreničky sa rozšírili. Znova sa lesom rozoznel výstrel. Trhlo mnou. Zrazu zavŕzgali dvere a ja som sa rýchlo pustila mreží. Dopadla som na nohy a tie sa mi podlomili, takže som skončila na zemi.

"Ale, ale, ale, niekto sa nám snažil ujsť" ozval sa Flinov odporný hlas. Zaprela som sa rukami do zeme a nejako som vstala.

"Prečo si ma sem dotiahol?!" vyhŕkla som.

"Lebo som ťa chcel zbaviť to-načo ti to hovorím?" zasmial sa.

"Čoho ma chceš zbaviť?" spýtala som sa nechápavo.

"Takže ty to nevieš?" spýtal sa. Pokrútila som hlavou do strán. Sťažka vzdychol.

"Tak toto bude ešte lahšie než som si myslel" šepol a na tváry sa mu zjavyl úškľabok.

"Č-čo?" spýtala som sa roztrasene.

"Jednoducho to z teba vytiahneme" povedal a odišiel. Zostala som tam nechápavo stáť. Nakoniec som si sadla na železnú posteľ a tvár som si skryla do dlaní.

"Čo zo mňa chcete vytiahnúť?" šepla som si otázku. A v tedy mi to došlo...

Pohľad Bena
"Potichu" šepol som. Jerry prikývol a vzal si posledné veci.

"Už vylez!" skríkol muž z vonka a znova vystrelil. Tentokrát mieril na horné okno, kde stál Jerry. Jerry vykríkol a spadol na zem.

"Jerry!" skríkol Matt a pribehol k nemu. Vzal ho do náručia a vybehol na chodbu.

"Debil starý!" vykríkol som tak aby to počul. Vytiahol som mobil a vytočil som políciu.

"Áno?" ozval sa hlas ženy.

"Chcel by som nahlásiť napadnutie a..." nestihol som dopovedať a znova sa ozval výstreľ, tento krát blízko mojej hlavy. Mobil mi vypadol z ruky a ja som sa hodil na zem. Začal som sa plaziť na chodbu. Na zemu sedel Matt s Jerrym v náručí. Obaja plakali a Matt sa slabo hojdal.

"Neboj zlatko, všetko bude v poriadku" šepol mu Jerry.

Pohľad Matta
"Dúfam" šepol som cez slzy. Prilepil som sa na jeho pery.

"Milujem ťa" šepol som pomedzi bozk.

"Aj ja teba" šepol mi naspäť. Zotrel som mu slzy a aj on mne.

"Nebojte. Jerry, dostaneme ťa do nemocnice" šepol Ben. Venoval som mu smutný úsmev a pomaly som vstal aj s Jerrym na rukách.

"Skúsime to zadným vchodom?" spýtal sa Ben. Prikývol som. Ben pomaly zišiel dole schodmi. Obzrel to a kývol na mňa, aby som šiel za ním. Pomalh som zišiel dole schodmi. Prebehli sme obývačku a vbehli sme do kuchyne. Vyšli sme zadným vchodom a ocitli sme sa v záhrade.

"Tak? Kade teraz?" spýtal som sa a znova sa ozval výstreľ...

Taaak, k tomuto som sa dokopala len kôli tebe
O-ojajao-O

Dúfam že sa časť páčila, i keď krátka... Zajtra neviem či nejakú stihnem, keďže mám 7 hodín a domov prídem okolo tretej -.-"

Nesprávne ZamilovanáWhere stories live. Discover now