İYİ OKUMALAR Adım muhammet can ışır size bir hikaye yazacağım frodo ve sem adında iki kardeş varmış. bunlar doktormuş bir gün merry adındaki kızın içine cin girmiş . merry in annesi semi ve frodoyu arayıp yardım istemiş!!!
frodo ve sem yola çıkıp cini çıkarmak için hoca bulma gitmişlerdi.hocayı bulduktan sonra yarını beklediler yarın olmuştu. yola koyuldular yolda giderken!!!
araba arıza yaptı.dışarıdan sesler geliyordu.hava karanlıktı bir tane ev bulmaya çalışıyorlardı.evi buldular evin odalarını iyicene gezdiler ve yatacak bir yer bulmaya çalıştılar. sabah oldu frodo sem ve hoca kapıdan çıkacakları anda cinler eve hoşgeldiniz dedi.
frodo sem ve hoca paniğe kapıldılar kaçmaya çalışıyorlar ama cinler her yeri kapatmışlardı. frodo sem ve hoca yangın merdiveninde iniyorlardı cinler kaçış yok diyerek merdiveni yıktılar.
merdiven yıkıldı frodo sem ve hoca baygındı cinler eve taşıyıp bağladılar.üç arkadaş uyanınca bağlı olduklarını hissetti ve cinler dediki: bizden asla kaçamazsınız dedi.ve yanımızda tanımadığımız biri bağlı duruyordu. cin içine girdi tanımadığımız kişinin ağzından kanlar akıyordu.
tanımadığımız biri kızdı kız çığlık atıyordu her tarafından kanlar akıyıordu her tarafı yaraydı cin kızı delirtiyordu.sonra cin kıza acı çektire çektire öldürdü ve dediki: acı çekme sırası sizde dedi.
frodo sem ve hoca çok korkuyorlardı sonra cinler hazırlanırken frodo yerde cam görüyor ve iplerini kesiyor sem ve hocanın da iplerini kesiyor onlarda kurtuluyor.cinler: hayır diye bağırdı üç arkadaş kaçmayı başarmışlardı ama cinler dediki: kaçabilirsiniz ama ben her yerdeyim dedi.