Kartą gyveno mergina, jos vardas buvo Keitė . ..............
Ne palaukit aš juk rašau apie save . :D Na ir kvaiša, taigi mano vardas Keitė man šešiolika gyvenu Londone, būtent ten kur dominuoja įvairios fyfos ir madistės ...
Tikriausiai pagalvojote rašys apie dar vieną neturtingą mergaitę kuriai trūksta pinigų ir ji prašo išmaldos per pasakojimą... Oi ne mano tėvams priklauso pusė Holivudo bei jie garsūs visame pasaulyje ,o aš na aš esu pilka pėlytė ,net savo mokykloje kuri nėra didelė ,bet ten pilna kaip ir sakiau fyfų ir madisčių . Aš irgi trokštu labiau už viską tokia būti ,bet niekas tikriausiai ten , net nežino ,kad aš egzistuoju , o įpatingai tokios kaip Chloja .... Aukšta , rudaplaukė , rudaakė , modelis , palaikymo komandos kapitonė , Londono pažiba , turinti gražiausius rūbus milijonus agentų , vadybininkų ir visko ko aš niekada neturėsiu . Ir svarbiausia ,kad ji mano tėvams patinka labiau nei aš , nes aš nesu įžymi , graži aš nenaudoju makiažo , neturiu vaikino , gyvenu tik su savo drauge Milda kuri yra viena iš tų įžymiųjų tik nėra pasikėlusi kaip jos ji protinga bei supratinga. Ji man vis tikina ,kad aš graži tik reikia truputi makiažo ir gražių rūbų kaip man ja patikėti ji kviečia šiandien mane į vakarėlį kuriame bus man patinkantis vaikinas .. Taigi šiandien antrą valandą einu apsipirkti ir į grožio saloną žiūrėsim kaip seksis ten .
O Dieve šventas jau antra ateina Milda ... Aš nepasiruošus .... Nieko eisiu taip.
-Sveika Keite !
- Labas Milda .
Pasakiau niūriu balsu .
-Ką čia apsirengei?? Mes juk einame į miestą ...
-Nieko kito neturiu .
atsakiau .
-Reikia tave pagražinti :) Tu būsi nuostabi ! Aš tai žinau.
Nuėjusios į grožio saloną pamatėme Chloją ir jos draugyja ...
-O ką mes čia matome ! Pilkają pelytę ir jos draugę madiste . Bėje sveika Milda . :)
Su pašaipa pasakė Chloja .
sori ,kad trumpa :D
YOU ARE READING
JI TOKIA PAPRASTA
RomanceAprašymo nebusatsiprašau :/ . Istorijoje gali būti klaidų nesureikšminkite :) pasakojimas bus apie merginą tikiuosi patiks .