Bas Basa kalalim

853 8 0
                                    

Karakterler: Ali(A) Selin(S) Nazli(N) Savas(Sa) Gunes(G) Rana(R) Peri(P)
Sicak gunesli bir yaz sabahiydi, Kalkmakta cok zorlaniyordum ama odadan yansiyan gunes benim gozlerimi kamastirip uykumu acmami sagliyordu. Salondan kahkaha sesleri geliyordu. Bende kendi kendime soylenmeye baslamistim bilee.
S:Offf sabah sabahh bu sesler yaa bi uyutmuyosunuz bee (Boyle dememle icerdeki kahkaha sesleri kesilince birden komigime gidip gulmeye baslamistim)
A: Sen uyuycaksinn diye biz ruh gibi konusmadan mi gezelim kucuk hanim diyerek omzuma bi opucuk kondurmustu
S: Napiyosun sen salak (Guler)
A: Napiyorum ya karimi opuyorum Allah Allah
S: Ali bana bu kelimeyi kullanma lutfen
A: Hayatim farkindaysan 2 yil gecti liseden mezun oldun bak unuversite okuyorsun hicbirseyine mani olmuyorum seni ozgur birakiyorum en ufak biseydi boyle surat yapma bana Selin okey?
S: Ali tamam sabah sabah baslama su odadan cikta ustumu degistirip asagiya iniyim annem soylenmesin
A: Okey gulerek odadan cikar( Kapiyi kapatir kapattigi gibi oflanarak asagiya iner
P: Ali abi Selin ablam ne zaman asagiya incek annem diyorki bugun denize gidelim hep birlikte bi degisiklik olur diyor.
A: Tamam Pericigim ben ablana soylerim simdi
(kapi calar
N:Ben bakiyorumm Savas geldi galiba
G: Savasa ne ara haber verdin Nazli
N: Of anne savasada haber verdim iste
(Kapiyi acar ve karsisinda Ranayi gorur bi an donakalir o sirada Ali ise Selinin odasina coktan cikmistir bile)
A: Selin hayatim girebilir miyim?
S: Gir bebegim
A: Ne suruyosun sen
S: Gormuyomusun mavis kirmizi oje suruyorum (Guler)
A: Ahaha evet komik neyse Gunes abla denize gidelim hepberaber diyor.
S: Yaa oylemii bende bugun napsam diye ya yani napsak acaba diye dusunuyordum guzel fikir havada cok guzel gunesli
A: Ali bisey demez Sadece tebessum ederek Seline bakar gozlerinin mavisi Selinin her zaman en sevdigi bakakaldigi kendinden gectigi kismidir simdi ise yuzune vurdugu gunes isigiyla iyicene belirgin olmustur)
S: Niye bana oyle gulerek mavis mavis bakiyosun
A: Cook guzelsin koca gozlu kiz
S: Oylemi ( Tam yaklasip dudagindan opcektiki Nazlinin bagirmasiyla geri cekilir)
A-S( kosarak asagiya inerler ve karsisinda Ranayi gorurler)
N: Ya yeter artik niye surekli karsimiza cikiyorsunuz defolun gidin istemiyorum ben hicbironizi ne Haluk kisisini ne o bos agizli Inciyi ne de sizi hicbirinizi istemiyorum
R: Nazli kizim Savas oglum sizinle birlikte kaliyor ben cok ozledim onu gormeye geldim
N: Oglunuz bizim yanimizda kalmiyor onun kendi ayri evi var bidaha bizi rahatsiz etmeyin.
R: Oglum neden burda kalmiyor biseymi yaptin kavgami.ettiniz noulduu?!
N: Kavga falan etmedik siz bana bu sekilde bagirmazsiniz kendi karari o burda kalmak istemedi baska bi eve gecti.
(Savas nerdeyse gelmek uzerdir)
G: Nazli kizim tamam sakin ol bak oglunu mrrak etmis de gelmis
S: Ya ne meraki ne diyosun anne sen bu insanlar bizw neler yapti bilmiyomusun
G: Selincigimm lutfen
S: Inanmiyorum yok benim aklimm almiyor nasil bu sekilde sakin kalabiliyorsun aklim almiyor (Gozunden bir yas akar ve kosarak yukari cikar)
G: Kizlar sizde Nazli hadi Periyi al odaniza cikin hadi bize biraz zaman verin
N:Anne
G: Nazli hadii dedim ikilettirme beni
(nazli hircin bi sekildee ihhh diye bagirarak yukariya cikar)
G: Rana hanim oglunuzu merak ediyor olabilirsiniz ama lutfen bizi rahatsiz etmeyin kizlarimda bende Halugu ve cevresindeki insanlari kesinlikle gormek istemiyoruz
R: Haluk ve cevresindeki insalari gormek istemiyorsunuz oylemi? Ali Halugun oglu Farkindaysaniz Haluk Savasin dayisi farkindaysaniz siz hergun bunlarim yuzunu goruyorsunuz Kiziniz Selin Aliyle Evlendi Nazli kiziniz Savasla Sevgili yakinda onlarda evlencekler bu kesin bisey ve siz hayla bu kadar rahatsiniz cevrenizde Halugun en yakinlari var zatem Gunes hanim.
G: Alide Savasta benim oglum onlar o evdeki tek masum olan insalardi.
R: Anlasilan benim gitmem gerekiyor yoksa dayanamiycam. Iyi gunler
G; (Bisey demeden kapiyi kapatir
(Rana ilerlemeye baslar ve biraz ilerledikten sonra Savasin sesini duyar- Annee!)
R: Oglum Savass (Arkasina doner Savasi gorur o kadar ozlemistir ki gozlerinden yaslar akar ve kosarak sarilir)
Sa: Niye geldin anne niye?
R: Oglum ben seni cok ozledim Savas beni birakma Oglum lutfen
Sa: Bak Anne benim de senin icinde en iyisi bu bidaha gelme lutfen beni gunes hanimi.kizlari rahatsiz etme bak gordugun gibi ben cok iyiyim rahatim tamam mi anne benden uzak durun.
R: oglum gitme deme boyle (Aglayarak istanbula donmeye karar verir-Sen nasil istiyorsan oyle olsun oglum)
Sa: Sinirli bi sekilde kapiyi calar
G: Kapiyo acar Gel Savas buyur
Sa Annem buraya geldimi?!
G-NSavas bak canim bunun hic bi onemi yok annem halletti zaten. Gunes kafasini sallayarak onaylar
Sa: Ozur dilerim Gunes Hanim ben konustum bidaha boyle bisey olmuycak.
G: Gec hadi gec onemli degil
G: (Bagirarak cocuklarr hadii inin artik Ali selin peri )
S: (Aliye sarilarak agliyoduer hicbirsey konusmadan yasadigi kotu acilar aklina gelmistir)
A: Selin aglama bebegim bak bana bak gecti tamam mi bdn senin yanindayim bak kendini iyi hissedmiyorsan bugun biz evde dururuz sana simdi kahvalti hazirlayip getiririm asagiya inmek istemiyorsan swn nasil istiyorsan onu yapalim ne istiyorsun aglama soyle hadi( Yanagini oksuyordur)
S: Ali sen hayatin bana verdigi en guzel hediyesin beni birakma sadece bunu istiyorum (Hickirikla aglar)
A: Selinn ssst boyle konusma bak tamam ben senden istesemde istemesemde ayrilamam bak sen bana hani diyorsun ya gozlerine bakinca gokyuzune bakiyorum icim huzurla doluyor diyorsun. Bak bende senin gozlerine bakinca Geceye Yildizlara bakiyor gibi oluyorum Sen geceleri parlayan yildizlar kadar guzel gece kadar guzel sessiz asilsin geceyle gokyuzu birbirinden nasil ayrilamazsa bizde senle ayrilamayiz Selin.
(Selin aglamayi kesmistir sadece Alinin o mavi gozlerine buyuk bir askla bakiyordu o isiltili parildayan saclarini oksuyordu)
S: Seni seviyorum uzaydaki Mavi gozlu cocuk
A: Seni seviyorum koca gozlu kiz
(selin yanagini oksayarak alinin basini kendine ceker ve dudaklarini dudaklarina degdirir sonra ise guzwl tatli bir opucuk kondurur ikiside gulerler)
G: kapiyi tiktiklar( Hazirmisiniz gidiyoruz hadi)
S: (Sessiz bi sekilde) Ali basbasa kalalim. gitmek istemiyorum.

Senin olmak Istiyorum MavişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin