33.bölüm

92 7 0
                                    

Hazal

Evde oturup Tuğçe'yi beklemeye başladım. Sonunda zil çaldı ve hemen kapıya koştum.

Kapıyı açtığımda tuğcenin saçları dağılmış, ağlamaktan gözleri morarmıştı. Hemen ona sarıldım ve "geç içeri" dedim.

Tuğçe, koltuğa oturdu ve ikimizde bir süre sustuk.
Ben konuşmaya başladım.

"Ee anlat neden ayrıldınız"

"Metin'i hatırlıyomusun?"

"Evet. Hani senin 1 ay çıktığın çocuk değil miydi?"

"Evet. İşte bugün onu gördüm. Yanima geldi ve konuşmak istediğini söyledi. İlk önce hayır dedim. Ama yalvardı. Nolur sadece iki dakika dedi. Tamam dedim ve sahilin oraya gittik."

"Eee?"

"İşte bu dedi, eskisi gibi olalım dedi. Bende, hayır benim hayatımda birisi var ve onunla gayet mutluyum. Sende kendi yoluna bak dedim. Ama..."

"Evet Tuğçe sonra noldu kanka?"

"Sonda bende anlamadım, birden dudaklarıma yapıştı. Ben her ne kadar iktirmeye çalışsamda hayvan gibi tuttu ve kurtulamadım."

Tuğçe derin bi iç çekti ve devam etti.

"Sonra.. Sonra öpmeyi bıraktı. Ben ona olan lafı söylemeye başladım. Yanımıza birisi geldi ve metinin kulağına birşeyler dedi. Metin, çocuğun elindeki telefonu aldı ve bak dedi. O an yıkıldım hazal "

"Noldu Tuğçe ne gösterdi sana?"

"O beni öptüğünde, arkadaşı bizim fotoğrafımızı çekmiş. "

"Neeee oha ya"

"İşte bu fotoğrafı egemene yolladı. Egemen beni aradı ve telefonu açtığımda ben bişey demeden

" sen ne şerefsiz ne adi bi kız oldun Tuğçe!! Bunu senden beklemezdim. Herşeyim dediğim kişinin yaptığı orospuluğa bak! Karakterine sıçıyım lan senin. Senle geçirdiğim o günlere sıçıyım. Bundan sonra benim için bittin ve öldün. Siktir git" dedi ve telefonu kapattı.

"Ya tugce ben gerçekten çok üzgünüm ne diyeceğimi bilmiyorum çok şaşkınım şuan"

"Hazal, beni dinlemedi bile bi kere olsun açıklamama izin vermedi. Ben onu çok seviyorum. Onsuz yapamam hazal bana yardım et nolur biseyler yap"

Tuğçe çok kötü görünüyordu ve hıçkırıklarla ağlıyordu. Ona sarıldım ve "tamam ben yarın egemenle konuşmaya çalışırım" dedim.

-----

Sabah olduğunda okula gittim ve egemeni aramaya başladım. Onu gördüğümde yanına gittim ve " merhaba egemen biraz konuşabilir miyiz "

"Hayır hazal"

"ÖNEMLİ."

"Bak hazal tahmin ediyorum ve konuşmak istemiyorum anladın mı?"

"Bak Tuğç-"

"O kızın adını bile duymak istemiyorum."

"Şimdi , o kız mı oldu egemen!"

"Evet hazal. Sende git burdan" dedi ve gitti.

Gerçekten sinir oldum ya Tuğçe haksız yere neler çekiyordu.

Sınıfa girdiğimde, Tuğçe yanima geldi "konuştun mu"

"Hayır. Yani beni dinlemek istemedi"

"Şaşırmadım.. Benden nefret ediyor. Beni orospu olarak görüyo hazal. Bu benim canımı ne kadar acıtıyo bilemezsin. Sevdiğim kişi beni neden dinlemiyo hazal nedeeeen? Bi kere dinleseydi de açıklasaydım!!!"

Tuğçe sinir krizine girmişti. Eline ne geçse atmaya başladı.

"Tuğçe tamam kendine gel. Şuan nerde olduğunun farkına var. Siniftayiz Tuğçe!"

"Umrumda değil anladın mı? Kalbim acıyo, boğazım düğümleniyo konuşamıyorum hazal. Böyle BİTMEMELİ bitemezzz"

Tam bu anda sınıfa batu ve egemen geldi.

Tuğçe , egemeni gorunce yanına gitti ve ; "nolur beni dinle lütfen egemen yalvarırım, böyle olmaz egemen nolurrr"

"Defol git Tuğçe"

"Ya bak nolu-"

"Tuğçe susss. Seni dinlemek istemiyorum anladın mı? Sen bu olayda haklı da olsan, haksız da olsan, benim için BİTTİN anladın mı? Uğraşma benimle"

Tuğçe ağlayarak sınıftan çıktı, bende peşinden gittim.....

Seviyoruz Napalım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin