Κεφάλαιο 1 - Πρόλογος

794 48 17
                                    

Η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια. Οι δοκιμασίες πολλές, οι ρόλοι των ανθρώπων καθοριστικοί, οι εξελίξεις άλλοτε ευχάριστες κι άλλοτε δυσάρεστες. Πότε είσαι νικητής και πότε ηττημένος. Νικητής που παρασύρθηκε από την δόξα του και τα έχασε όλα εν μια νυκτί.

Ηττημένος που αναγεννιέται από τις στάχτες του με σκοπό να ανατρέψει το γραφτό του. Το σίγουρο είναι πως θα βρεθείς και στις δυο πλευρές. Το μόνο που αλλάζει είναι τα πρόσωπα. Εκείνοι οι άνθρωποι που έχεις απέναντι σου και τα συναισθήματα που σου δημιουργούν. Συναισθήματα αγάπης ή μίσους, φιλίας ή εχθρικότητας, θαυμασμού ή οργής. Πολλά και διαφορετικά συναισθήματα χωρισμένα σε ομάδες.

Ομάδες με συγγενείς, φίλους, γνωστούς και έρωτες. Καινούριους ή παλιούς έρωτες. Στους έρωτες βρίσκεται όλο το θέμα. Εκεί που καταναλώνουμε όλη μας την ενέργεια. Εκεί που βρίσκεται όλη η προσμονή, επιμονή, υπομονή και μεγάλα μαθήματα από παθήματα του χθες. Καταστάσεις του χθες που διαμόρφωσαν το χαρακτήρα μας και με σκληρό τρόπο μας έμαθαν τι να προσέχουμε στις μελλοντικές μας γνωριμίες. Όχι πως ακολουθήσαμε κατά γράμμα τα ποτέ που υποσχεθήκαμε στους εαυτούς μας, ούτε και προσέχαμε ιδιαίτερα.

Ο έρωτας σπάει τις αντιστάσεις και γκρεμίζει άμυνες. Πριν καν το καταλάβεις βρίσκεσαι εκτεθειμένος σε αναρίθμητα συναισθήματα. Ανεξήγητα καμιά φορά μιας και ήταν απλά μια πρόσφατη γνωριμία. Μια γνωριμία κι ένα τυχαίο χαμόγελο.

***Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση***

Έρωτας Σε ΑναμονήWhere stories live. Discover now