Kapitel 12_sjukhus och hemmabesök

2.8K 76 11
                                    

Föregående:

PS. Ring/SMS:A vid intresse
+76 70******
JAAAAAASSSS! PARTYYYT!

_____________________

Jag sms:ade Jack angående judon, iiiiih! så peppad!

Jag:
Hej hej Jack! Catniss här! :)
Tänkte fråga om ni har någon dräkt till mig, typ en 150/160 något sånt, att låna ut??

//MVH Catniss Swift

Det dröjde inte länge innan jag fick svar, och dem hade en dräkt! TAGGA JUDO SNART!
Jag kanske hypar lite väl mycket, men jag vill ju liksom kunna vinna över Fucking Ass Luke, och Sam förstås.

Jag tog bussen till tränings centret, ja tränings centret för kampsport vad trodde du? Dryyyygt, och gick till receptionen.

"Hejsan vad kan jag hjälpa dig med?" frågade receptionisten, jag skulle precis svara då någon han öppna sin käft före mig.

"Catniss Swift! Gud vad roligt att du kunde komma." sa en manlig stämma bakifrån. I guess thats Jack.. "Jag är Jack Rickard" japp thats Jack.

"Heiiiiij! Typ övertaggad, när är första träningen? hade ni en dräkt? Guuud vad jag babblar!" skrattar jag och Jack ler mot mig.

"Den första träningen är om en halvtimme och det är barn mellan 7-13 och dräkter finns i omklädningsrummet, bara att välja och vraka" sa han och visade mig mot damernas omklädningsrum. Jag tackade honom och gick sen in för att byta om.

"Tack"

*
Det blev svart.
Nej vitt.
Eller grått.
Det går inte att förklara färgen, det var en färg utan att vara en. Så komplicerat.

-piiip-piiiip-piiiiip-
VILKET IRRITERANDE LJUD HÅLL KÄFTEN!
-piiip-piiip-piiip-
Jag ger upp...
-piiiip-Piiiiip-

Jag öppnade ögonen, vad hade hänt? Sakta kom minnena sen träningen och halslåset som jag håller ut på lite för länge tillbaks och smärtan i vänster armen. Ajdå..

Jag vek ned blicken från det vita taket som bländade mina ögon och såg. Japp jag såg ett stort jävla gips På min vänsterarm.

Och där rök judon.....

"Jag ser att du har vaknat" sa en pipig röst, hatar pip ljud..

"Ja det ser du väl" sa jag spydigt. Men oj vilket humör.
"Här har du medicinen sen kan du ta en taxi hem" sa hon surt och gick iväg ut ur rummet.
Well choklad får duga som medicin. Kanske tjejerna vill komma över..? Japp!

*
Vi tjejer satt och åt pizza i det stora vardagsrummet när man hörde mopeder köra upp på avfarten. Vem?!
"Tänk om det är badboyyyysen" sa Maya irriterat och ställde sig upp för att gå iväg och kolla men hann inte mer än att ta ett steg då kom Sam, Wooops mena Sammy, Luke, helvetes jävla Luke skit ungen och Assholet, Roy, Bilgalningen, och några andra killar in stormades in i vardagsrummet.
Fml. Fuck My life. Fuck mitt helvetes jävla liv.
"Hej tjejer" sa Sammy, sorry Sam:)hehe
"Idioter.." Muttrade jag medan dem andra (observera att Maya är inräknad) typ började kladda på killarna. Usch!

Killarna hade stannat och jag blängde surt på Luke och Sammy hela kvällen. Jag hatar dem!!!!!
En hand lades om mina axlar och jag tog irriterat bort den med min högra hand. Och vände ansiktet mot personen som lagt sin äckliga hand på mina axlar.

Luke.
Luke den jäveln

•••••••••••••••••••••

Haha! IIIH! Jag uppdaterade.  Insåg att de sammanlagt är 988 views (?) på min bok! 988 Nästen 1000! DÖÖR SÅ PROUD! Tack!

tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tacktack tack tack tack tack tack tacktack tack tack tack tack tack tacktack tack tack tack tack tack tacktack tack tack tack tack tack tack.. Okej you got it, I hope..
»//Matilda🍫🍕🍦

(Ska försöööööka uppdatera oftare :s)

Badboys vs Badgirls -problem life.Место, где живут истории. Откройте их для себя