Brevet

186 12 3
                                    

Jeg folder brevet ud.

Kære d/n jeg ved godt jeg knuste dig og du hader mig men jeg skylder dig en forklaring og der er nogle ting du skal vide.
D/n da jeg fik af vide at du skulle til USA blev jeg rigtig glad på dine vegne, fordi din drøm endelig gik i opfyldelse men jeg blev virkelig også såret. Jeg vidste at jeg ikke ville kunne undvære dig og det gjorde mig sur og ked af det. Det var derfor jeg forlod starbucks jeg havde brug for tid til at sluge det, jeg ville ønske jeg havde brugt den sidste tid du var i dk med dig men det gjorde jeg ikke. Jeg havde endelig fundet den pige der var min bedste ven og kæreste på samme tid, du er den person der gør mig glad og får mig til at grine men du også den person der kan såre mig mest. Du den jeg vil være sammen med, du den pige jeg elsker, du den eneste, den først og sidste person jeg elsker så højt.
Til Anthons fest kyssede jeg med en pige, jeg gjorde det fordi jeg var fuld. Det verdens dårligste undskyldning men jeg var såret og dum. Du ved selv hvordan det er, jeg ved du har kysset med Anthon men mig og Anthon er cool fordi i var fulde da i kyssede, det var jeg også da jeg kyssede med hende pigen. Jeg ved du ville kunne forstå mig fordi vi lavede den samme fejl og det er jeg ked af. Jeg håber vi to bliver okay igen.
Denne halskæde købte jeg for at vise dig at jeg virkelig elsker dig og tror på at vores forhold er så stærk at vi kan tilgive hinanden for fejl og for at vise dig at jeg håber det forhold er forevigt. Jeg elsker dig.
Din Thor Farlov.

Jeg mærkede en tåre som trillede ned ad min kind, jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv. Jeg vidste ikke hvad jeg ville, jeg kan bare ikke lige nu, jeg kan bare ikke.
Jeg lagde brevet tilbage ned i æsken og lukkede den jeg lagde den ned i en skuffe, jeg måtte tænke han har jo ret vi begik samme fejl og han betyder stadig rigtig meget. Kan jeg tilgive ham?

Et nyt kapitelWhere stories live. Discover now